2º PMAR. Recuperación de avaliacións suspensas

Materia Indicacións para a organización das tarefas Contacto co docente
Ámbito científico - matemático As tarefas estarán en Edixgal e poderan facelas chegar ao correo electrónico da docente. ticytecnologia0@gmail.com
Ámbito lingüístico - social O alumnado coas avaliacións previas suspensas recibirá instrucións personalizadas par a realización de actividades de recuperación. Emiliaaulavirtual@gmail.com
Tecnoloxía Nos próximos días, cada alumno ou alumna que teña suspensas a primeira ou a segunda avaliación da materia recibirá indicacións de traballo específico para a súa recuperación, de cara a acadar os obxectivos mínimos que lle permitan aprobar a materia. O docente porase en contacto coa familia a través da aplicación Abalar móbil. maceirafer@gmail.com
Francés O alumnado que teña suspensa a 1ª ou a 2ª avaliación recibirá traballo específico para a súa recuperación. O docente porase en contacto con cada un/unha a través dos correos electrónicos ou da mensaxería Abalar.
As tarefas entregaranse a través do correo electrónico: cataboisenfrances@gmail.com ou fotocopiadas no centro (dependendo das necesidades dos alumnos). Colgaranse tamén na aula virtual.
cataboisenfrances@gmail.com
Relixión O alumnado que teña suspensa a 1º e 2º avaliación terá traballo específico para a súa recuperación. As tarefas estarán na Aula Virtual e poderán facelas chegar ao correo electrónico da docente. beatrizferreiracouto@gmail.com
Música O alumnado que teña suspensa a 1ª avaliación dispón de exercicios para a súa recuperación nun cartafol específico na Na Aula virtual.
O alumnado poderá enviar as tarefas ao correo electrónico da profesora.
mgvaulavirtual@gmail.com
Valores éticos O alumnado que teña suspensa a asignatura recibirá traballo específico para a súa recuperación. O docente porase en contacto  para dúbidas a través do correo electrónico ou da mensaxería Abalar.
Los alumnos que tienen  la primera  evaluacíón suspensa de VALORES tienen que repetir el trabajo del  MEDIO AMBIENTE. Enviar dicho trabjajo a  la carpeta RECUPERACIÓN 1ªEVALUACIÓN . Plataforma: Edixgal(sección 1)
plasticaaulavirtual@gmail.com