Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

Bases

Luns 18 de Novembro: Charla do Plan Director. 1º ESO: ACOSO ESCOLAR. De 16:20 a 17:10h.

Luns 18 de Novembro: Charla do Plan Director 1º FP BÁSICA:VIOLENCIA DE XÉNERO.De 17:10 a 18:00h.

Xoves 21 de Novembro. Visita a REGANOSA. Mugardos, A Coruña. 3ª ESO e 2º FP Básica.

Venres 22 de Novembro. Xornada de EMPRENDEMENTO. Visita á empresa EINSA. 1º ESO.

Venres 22 de Novembro. Visita do CEIP A Barqueira de Cerdido. Programa ATRÉVETE.

Luns 25 de Novembro. Conmemoración día Violencia de Xénero.

Mércores 27 de Novembtro. Concurso de ROBÓTICA. A Coruña. 1º ESO.

Xoves 28 de Novembro. IX MARATÓN DE CINE.  Club de lectura. Argalleir@s das letras. Podes consultar a información das películas no seguinte ligazón.

Xoves 28 de Novembro. Visita a ENDESA. 2º ESO e 1º FPBásica. De 9.45 h a 14:00 h.

Venres 29 de Novembro. Visita do CEIP Manuel Fraga Iribarne de Cariño. Programa ATRÉVETE.

Xoves 5 de Decembro.Taller elaboración de XABÓN ECOLÓXÍCO. 4º ESO. De 15:00 a 17:00 h.

Venres 24 de Enero. Charla Forzas Armadas. 4º ESO, 1º e 2º FP BÁSICA. De 9:20 a 10:10h

VIDEOS DE PROMOCIÓN DOS CICLOS FORMATIVOS

Accede a este enlace para visualizar os vídeos de promoción do centro.

Na seguinte ligazón podedes consultar as avtividades extraescolares desenvolvidas ata agora en cada trimestre.

PROGRAMA DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA

Descarga do programa de Orientación ElOrienta actualizado ao curso 2018-2019  aquí

RECOLLIDA DE TÍTULOS EN SECRETARÍA

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso  2016-2017, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza

Persoal docente

DEPARTAMENTO  PROFESORES CARGO