Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

15 de febreiro. Visita á empresa "R". 1º e 2º SMR, 2º AF e 2º ME. De 8:30 a 15:00 h aprx. Bus.

20 de febreiro. Charla de saúde mental. Asociación de Saúde Mental Ferrol Eume e Ortegal. 3º e 4º de ESO, e 1º FP Básica. De 9:20 a 10:10 h. Salón de actos.

22 de febreiro. Charla de saúde mental. Asociación de Saúde Mental Ferrol Eume e Ortegal.1º e 2º de ESO. De 9:20 a 10:10 h. Salón de actos.

22 de febreiro. Visita ao Campus de Ferrol. 3º e 4º de ESO e 2º ME. De 8:30 h a 14:10 h.

25 de febreiro. Almorzo saudable. Toda a comunidade educativa. Primeiro recreo. Hall do instituto.

25 de febreiro. Charla Jorge Pena. "Historia de una odisea: cruzar el Atlántico a remo".De 11:20 a 13:00 h.

11 de marzo. Charla e taller de modelado 3D. 4º ESO e Ciclos Formativos. De 10:30 a 12:10 h.

15 de marzo. Charla de titulacións universitarias. 4º ESO e Ciclos Formativos. De 10:30 a 11:20 h.

25 de marzo. Obradoiros: "Ponlle as pilas ao teu bocata". Programa Aliméntate ben da Consellería do Mar. De 9:20 a 10:10 h.1º e 2º ESO. De 10:30 a 11:20 h. 3º e 4º de ESO. Salón de actos.

No seguinte  ENLACE   podes consultar as bases da convocatoria do "programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega"

PROCESO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA 2019-2020 ESO

Prazo de presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo para calquera alumno/a que queira cursar ESO no IES Plurilingüe Castro da Uz o próximo curso, e non sexa do centro adscrito (CEIP Plurilingüe A Fraga).

Presentarase unha única solicitude de admisión na secretaría do instituto. Horario de luns a venres de 8:30 a 14:00 horas, e o luns pola tarde de 16:30 a 18:30 horas. A solicitude pode descargarse do seguinte ENLACE

POSTOS ESCOLARES VACANTES (1 de marzo de 2019):
      1º ESO:
      2º ESO:
      3º ESO:
      4º ESO:

NORMATIVA APLICABLE:

Decreto 254/2012 do 13 de decembro (DOG 26 de decembro de 2012).
 Orde 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013).
 Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febreiro de 2017).

Máis información na Secretaría do Instituto ou chamando ao 881930002

CALENDARIO DE BECAS 2019

Consulta toda a información AQUÍ

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS - 2019

Consulta toda a información AQUÍ

PROGRAMA DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA

Descarga do programa de Orientación ElOrienta actualizado ao curso 2018-2019  aquí

RECOLLIDA DE TÍTULOS EN SECRETARÍA

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso  2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza

Persoal docente

DEPARTAMENTO  PROFESORES CARGO