Normativa
Resolución da SXEFP sobre horarios e ensino virtual ante a Covid-19
Resolución conxunta de Plan de Continxencia ante peches
PORTAL EDUCATIVO - Medidas Coronavirus
Plan de continxencia
O Plan de Continxencia establece as medidas que se adoptaran no caso de suspension da actividade lectiva para facer efectivo o ensino non presencial e os supostos de reactivacion da actividade lectiva presencial, de conformidade coas instrucions da autoridade sanitaria (Instrucións 30-7-2020 da Dirección Xeral de Educación).
Podes descargar AQUÍ O PLAN DE CONTINXENCIA do centro.
Horarios
Son uns “horarios espello” para a docencia a distancia, de obrigado cumprimento para alumnado e profesorado e referencia para as familias, que establecen un proceso formativo similar ao do ensino presencial, avanzando nas programacións das áreas, ámbitos, materias ou módulos. Este horario terá como obxectivo continuar, no caso de peche da aula por decisión das autoridades sanitarias, co desenvolvemento dun ensino a distancia coa debida interacción entre os alumnos do grupo e o profesorado.
Trátase do mesmo horario do réxime presencial coa seguinte matización, en cada sesión de 50 minutos procederase da seguinte maneira:
- Os primeiros 30 minutos destinaranse á docencia virtual a través das plataformas institucionais (Webex, Falemos,...)
- Os 20 minutos restantes serán destinados a realización de tarefas por parte do alumando a través da aula virtual
As tarefas para o alumnado asemellaranse o máis posible ao sistema presencial respectando seu dereito ao lecer e ao descanso.
O alumnado é titular dos memos dereitos e deberes que no ensino presencial, e, polo tanto, está obrigado a participar nas clases non presenciais con aproveitamento e sometido ás mesmas normas de convivencia.
1ESO-A | 2ESO-A | 3ESO-A | 4ESO |
1ESO-B | 2ESO-B | 3ESO-B | |
1ºFPB IO | 1ºFPB MV | 2º FPB IO | |
ESA-MI | ESA-MIII | ||
1ºCM SMR | 2ºCM SMR | 1ºCM EVA | 2ºCM EVA |
2ºCS AF | 1º DUAL SC |
Programacións 2020-2021
Pódense consultar as programacións do curso 2020-2021 no seguinte ENLACE.