Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Club de Lectura
     BLOG 19/20                      BLOG 19/20

Muller e ciencia- 11 febreiro- Taquillas personalizadas

Venres 21 de Febreiro. Festa do ENTROIDO. De 11:20 a 14:00 h. Toda a comunidade educativa.

Xoves 27 de Febreiro Charla de LUDOPATÍA. 1º e 2º FP BÁSICA e CF SMR de 11.20 a 12:10. 3º e 4º ESO de 12.30 a 13.20 h.

Venres 28 de Febreiro. Visita ao CENTRO DE INVESTIVACIÓN do Campus de Esteiro. Ferrol. De 9:50 a 12:30 h. 3º ESO e 4º ESO.

Luns 2 de Marzo. GYMCANA DA IGUALDADE. Toda a ESO e FPBásica. Pavillón.

Martes 3 de Marzo. Obra de teatro: "Chola a it girl". Cine Alovi. Toda a ESO e FPBásica. De 9:45 a 11:20h.

Mércores 4 de Marzo. III Xornadas de Orientación en Ferrol. 4º ESO, CICLOS e FP Básica. De 9:20 a 14:00h.

Venres 13 de Marzo. VISITA Ó SERGAS. 1º e 2º  CICLO SMR.

Venres 13 de Marzo. VISITA AO MUNCYT. 2º ESO e 1º e 2º FP Básica. De 8:30 a 14:00 h.

Martes 17 de Marzo. Visita aos CIFPS: FERROLTERRA e RODOLFO UCHA. 1º e 2º FPBásica. De 9:20 a 14:00 h.

Luns 23 de Marzo. Charla informativa de Titulaciones Universitarias. 4º ESO e CICLOS. De 9:20 a 10:30 h.

Venres 27 de Marzo. Xornadas de sensibilización sobre TEA (trastorno de espectro autista). 1º e 2º de ESO. De 11:20 a 13:20.

Luns 30 de Marzo. Charla Prevención de Lesiones Medulares. 3º e 4º de ESO e 1º FPBásica. De 9:20 a 10:10 h.

Martes 31 de Marzo, xoves 2 de Abril e venres 17 de Abril ORADOIRO:"MÚSICA E IGUALDADE". ESO, FPBásica e CICLOS.

Mércores 1 de Abril. Visita a MONDOÑEDO + ETAPA CAMINO DE SANTIAGO: Mondoñedo- Vilanova de Lourenzá. ESO e FPBásica.

Venres 3 de Abril. Charla Saúde Mental. 1º ESO e 1º FPBásica. De 13:20 a 14:10 h

Martes 28 de Abril. Visita á empresa PULL & BEAR. Narón. De 10:00 a 13:15 h. 1º Ciclo AF.

Na seguinte ligazón podedes consultar as avtividades extraescolares desenvolvidas ata agora en cada trimestre.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO IES CASTRO DA UZ PARA ESO

Este prazo é para o alumnado de 6º de primaria dun centro non adscrito ao IES Plurilingüe Castro da Uz e para aquel alumnado da ESO que queira cambiar de centro.

O prazo para facelo é do 1 ao 20 de marzo de 2020, ámbolos dous incluídos. Pódese facer polas seguintes vías:

Entregando no centro o Anexo II que se pode obter desde a páxina web da Consellaría de Educación.

A través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal (procedementos ED550A e ED550B)

A través da aplicación web https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Cada alumna ou alumno só pode presentar unha única solicitude de admisión. Na solicitude poderá indicar até seis centros na orde prioridade que desexe. A infracción desta norma (é dicir, a presentación de solicitudes en máis dun centro) determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O alumnado que xa está cursando estudos no IES Plurilingüe Castro da Uz ten garantía de permanencia neste centro educativo. En caso de presentar solicitude de admisión noutro centro distinto, deberá comunicalo por escrito, ao mesmo tempo, neste centro.

O alumnado que fixera reserva de praza para outro centro e desexe solicitar admisión no IES Plurilingüe Castro da Uz debe presentar a renuncia no centro no que fixo a reserva de praza e acompañala coa solicitude de admisión.

Para máis información consultar a páxina https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

A normativa que regula o proceso de admisión para o vindeiro curso 20/21 é o Decreto 254/2012 do 13 de decembro (DOG 26 de decembro de 2012)   a Orde do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013) coas modificacións introducidas na Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febreiro de 2017).

POSTOS ESCOLARES VACANTES: Publicaranse a finais de febreiro

1º ESO:

2º ESO:

3º ESO:

4º ESO:

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS E NON ADMITIDOS/AS

As listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido publicaranse con anterioridade ao 25 de abril e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do centro no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

Listaxe de alumnado admitido para 1º ESO: Anunciarase data aquí a data de publicación. Só se publicarán no taboeiro do centro.

VIDEOS DE PROMOCIÓN DOS CICLOS FORMATIVOS

NOVAS DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA

Descarga do programa de Orientación ElOrienta actualizado ao curso 2019-2020  aquí

.

RECOLLIDA DE TÍTULOS EN SECRETARÍA

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso  2016-2017, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza

AdxuntoTamaño
IMG_20200214_114718.jpg37.85 KB