Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

23 de xaneiro. Charla sobre Lesiones Medulares. Asociación ASLEME. 4º ESO, 1º e 2º FP Básica, 2º ME, e 1º e 2º EVA. Salón de Actos. De 9:20 a 10:10 h.

23 de xaneiro. Obra de teatro en francés: "Le petit malade imaginaire". Cine Alovi. As pontes. 11:30 h. a 13:20 h. ESO, alumnado de francés.

24 de xaneiro. Charla USC."Bases para o emprendemento:da marca das redes sociais". 4º de ESO e 1º e 2º de Ciclos Formativos. De 11:20 a 12:10h

31 de xaneiro. Charla USC. Como ven as máquinas? 1º e 2º de Ciclos Formativos. De 11:20 a 12:10 h.

1 de febreiro. Obradoiro: "Escoita o meu son. Quen dixo medo?". 3º ESO. De 12:30 a 14:10 h.

15 de febreiro. Visita á empresa "R". 1º e 2º SMR e 2º ME.

No seguinte  ENLACE   podes consultar as bases da convocatoria do "programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega"

Descarga do programa de Orientación ElOrienta aquí

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso 2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza