Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

21 de novembro. Teatro Africano Senegalés: l' Afrique Contee. Todo o alumnado da ESO da asignatura de francés. Salón de actos. Hora: 13:20.

Semana de 19 a 25 de Novembro: Semana de actividades contra a violencia de xénero: Exposición de cómics, elaboración de marca páxinas, lectura de relatos en radio RAS...

29 de Novembro. Visita a V Campionato Galego de Formación Profesional, GALICIA SKILLS 2018 en Silleda. 4º ESO, 1ª e 2º FPB, 2º ME, 1º SMR, e 1º e 2º EVA. De 8:30 a 15:00 h.

No seguinte  ENLACE   podes consultar as bases da convocatoria do "programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega"

RENOVACIÓN PARCIAL BIENAL DO CONSELLO ESCOLAR 2018

Circular informativa sobre as votacións para as familias

VOTACIÓNS:

Familias: martes 27 de novembro de 19:00 a 20:30 horas.
 Alumnado: venres 30 de novembro de 11:20 a 13:20 horas.
 Profesorado: venres 30 de novembro de 10:10 a 10:30 horas.
 Pesoal non docente: venres 30 de novembro de 14:00 a 14:10 horas.

Descarga do programa de Orientación ElOrienta aquí

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso 2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza