Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram

Bases

Luns 25 de Novembro. Conmemoración día Violencia de Xénero. Lecturas e concurso de cancións. De 11:20 a 12:10 h.

Martes 26 de Novembro. ALMORZO SAUDABLE. Toda a comunidade educativa. Primeiro Recreo.

Mércores 27 de Novembro. Concurso de ROBÓTICAIES Ramón Menéndez Pidal. A Coruña. De 8:35 a 13:30 h. 1º ESO.

Xoves 28 de Novembro. IX MARATÓN DE CINE.  Club de lectura. Argalleir@s das letras. Podes consultar a información das películas no seguinte ligazón.

Xoves 28 de Novembro. Visita a ENDESA. 2º ESO e 1º FP Básica. De 9.45 h a 14:00 h.

Venres 29 de Novembro. Visita dos CEIP Manuel Fraga Iribarne de Cariño e A Barqueira de Cerdido . Programa ATRÉVETE.

Xoves 5 de Decembro.Taller elaboración de XABÓN ECOLÓXÍCO. 4º ESO. De 15:00 a 17:00 h.

Martes 17 de Decembro. Charla USC: Criptogramas, descifrando mensajes. 4º ESO e Ciclos. De 12:30 a 13:20.

Venres 24 de Enero. Charla Forzas Armadas. 4º ESO, 1º e 2º FP BÁSICA. De 9:20 a 10:10 h.

VIDEOS DE PROMOCIÓN DOS CICLOS FORMATIVOS

Accede a este enlace para visualizar os vídeos de promoción do centro.

Na seguinte ligazón podedes consultar as avtividades extraescolares desenvolvidas ata agora en cada trimestre.

PROGRAMA DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA

Descarga do programa de Orientación ElOrienta actualizado ao curso 2018-2019  aquí

RECOLLIDA DE TÍTULOS EN SECRETARÍA

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso  2016-2017, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza