Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram
19-24 xuño. Viaxe a Florencia. 4ºESO

21 xuño, xov. Iniciación ao Surf. 1º,2º,3º ESO.

21 xuño, xov. Remate das clases.

25 xuño, luns. Entrega das notas ás 12 horas.

25 xuño, luns. Acto de graduación 4ºESO. 17:30h

Fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar curso 2018-2019 - ESO

Convocatoria (DOG 21 de maio de 2018)

Anexos I e II: solicitude

Presentación da solicitude en Sede Electrónica (Preferiblemente, pero tamén se pode facer na Secretaría do centro).

Proceso de admisión e matrícula 2018-2019 - ESO:

Postos escolares vacantes (15-maio-2018)

1º ESO: 7

2º ESO: 1

3º ESO: 13

4º ESO: 23

Resolución definitiva de admitidos/as:

Listas de alumnado admitido para 1º ESO (Reservas de praza)

Listas de alumnado admitido para 1º ESO (Solicitudes de admisión) (Definitiva)

Formalización da matrícula:

Prazo ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo.

Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro.

Máis información:

Na secretaría do centro ou no teléfono 881930002

________________________________________________________________________________________________________

Descarga do programa de Orientación ElOrienta aquí

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso 2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza