Benvid@s a web do IES Plurilingüe Castro da Uz

Próximos eventos: Canle Youtube Facebook Instagram
20 de maio. Curso manexo desfibrilador (DESA). Proxecto Salvavidas. Preofesorado e persoal non docente. Salón de actos.
21 de maio.Visita aos museos na Mariña Lucense. Museo das Zocas (Alfoz), Museo do Mar (S. Cibrao) e Barco Museo- Boniteiro (Burela). 2º ESO. De 8:30 a 19:00 h.

23 de maio. Jornadas de puertas abiertas no circuito de Karting das Pontes. 1º e 2º de ESO. De 11:45 a 13:30 h.

27 de maio. Obra de teatro en galego no cine Alovi. "Made in Galizado grupo Os quinquilláns. Todos os cursos da ESO.

21 de xuño. Xornadas do iniciación e perfeccioamento ao Surf na praia. Toda a ESO

Na seguinte ligazón podedes consultar as avtividades extraescolares desenvolvidas ata agora en cada trimestre.

1º Premio premio na categoría de carteis alumnado 4º ESO: Silvia Casás, Xoel Carballeira  e Sabela Rodríguez.
Concurso Eu Merco nas Pontes (COHEMPO)

PROCESO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA 2019-2020 ESO

Prazo de presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo para calquera alumno/a que queira cursar ESO no IES Plurilingüe Castro da Uz o próximo curso, e non sexa do centro adscrito (CEIP Plurilingüe A Fraga).

POSTOS ESCOLARES VACANTES (15 de maio de 2019):
      1º ESO:   5
      2º ESO:   0
      3º ESO:   4
      4º ESO:  15

NORMATIVA APLICABLE:

Decreto 254/2012 do 13 de decembro (DOG 26 de decembro de 2012).
 Orde 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo de 2013).
 Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febreiro de 2017).

Máis información na Secretaría do Instituto ou chamando ao 881930002

ACTIVIDADES EN INGLÉS DURANTE O VERÁN-2019 ALUMNADO ESO

Consulta toda a información AQUÍ

Se necesitas máis información contacta coa secretaría do instituto.

CALENDARIO DE BECAS 2019

Consulta toda a información AQUÍ

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS - 2019

Consulta toda a información AQUÍ

PROGRAMA DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA

Descarga do programa de Orientación ElOrienta actualizado ao curso 2018-2019  aquí

RECOLLIDA DE TÍTULOS EN SECRETARÍA

Os/as alumnos/as que remataron os seus estudos de ESO, ESO de Adultos, Bacharelato e Ciclos de FP no curso  2015-2016, xa poden retirar o seu título na secretaría do centro, presentando o DNI. En caso de non poder retirar o seu título persoalmente, poderán autorizar a outra persoa, preferiblemente un familiar, mediante un escrito no que debeberá figurar o nome, apelidos e DNI da persoa autorizada, a cal deberá acreditar a súa identidade presentando o DNI.

As programacións didácticas de todos os departamentos do instituto están dispoñibles para a súa consulta en Xefatura de estudos, tanto para estudantes como para as familias.

argalleiros e argalleiras das letrasProxectos do institutodepto-orientacionCiclos de FP Las actividades extracurriculares Banco de imágenes Aula virtualDepartamentos de Enseñanza