PROBAS DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

Felicitacións ás alumnas de segundo de bacharelato do noso centro CLAUDIA ÁLVAREZ COSTAS, LUCÍA ÁLVAREZ

MARTÍNEZ, ANTÍA GAGO ALONSO E VANJA VEIGA QUINTAS, polos seus resultados nas probas dos premios

extraordinarios de bacharelato. Os nosos máis sinceros parabéns.

A dirección.

Devolución dos libros de texto do fondo solidario

Comunicamos que a recollida dos libros de texto prestados polo fondo solidario da Consellería de Educación no curso 2018-19 farase na Aula 25 (enfrente Biblioteca) co seguinte calendario e horario:

• 1º ESO o mércores 26 de 10.00 a 10.30
  • 2º ESO o mércores 26 de 10.30 a 11:00
  • 3º e 4º ESO o mércores 26 a partir das 11:30

So devolverán os libros o alumnado que non necesite ningún deles para setembro (devolucións completas).

Avisos de fin de curso 2018-19

Día 20 de xuño, xoves,  e o último de clases.

O día 21 de xuño, venres, imos as Illas Cíes.

Axudas para Material Escolar e/ou Libros de Texto Cruz Vermella

Un ano máis Cruz Vermella continúa ofrecendo apoio a aquelas familias con nenos e nenas que teñan dificultades para adquirir o material escolar e inclusive os libros de texto e/ou cuadernillos.

A continuación adxuntamos a nota informativa que poden descargar no ficheiro adxunto.

As solicitudes para estas axudas presentaranse na Asamblea da Cruz Vermella de Vigo do 18 ao 28 de xuño.

O Director

Axudas e fondo solidario libros de texto para o curso 2019/20

Comunicamos a publicación da

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 21 de xuño de 2019

Listaxes definitivas de alumnado admitido/non admitido para o curso 2019-20

Publicamos nos arquivos adxuntos as listaxes definitivas de alumnado admitido/non admitido para o curso 2019-20.

Prazo de reclamacións ata o día 13 de xuño.

Listaxe provisional de admisión de alumnado para o curso 2019-2020

Publicamos no arquivo adxunto a listaxe provisional de alumnado admitido/non admitido para o curso 2019-20.

Prazo de reclamacións ata o día 2 de maio.

O equipo directivo

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2019-20

Comunicamos que o prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo.

Os centros adscritos ó Centro son: CEIP SANTA MARIÑA DA BECERREIRA, CEIP CHANS, CEIP CARBALLAL-CABRAL e CEIP IGREXA-CANDEAN

Información do proceso e solicitude electrónica: Proceso Admisión 2019-20

Área de influencia: mapa IES Carlos Casares

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019

Comunicamos a publicación no DOG do día de hoxe da Orde do 4 de febreiro de 2019, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 21de febreiro e remata o día 20de marzo.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle