Usuario: Acceso

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. RESOLUCIÓN DEFINITIVA

Publicación das listaxes de adxudicación de libros do fondo da Xunta e das solicitudes excluídas. Estes libros se irán entregando a partir do martes da próxima semana.

REUNIÓN DA ANPA

Hoxe ás 20:00 no salón de actos do instituto terá lugar a reunión da ANPA para tratar o tema do transporte de bacharelato.

BECAS MINISTERIO DE EDUCACIÓN

Xa está publicada na páxina do Ministerio de Educación y Formación Profesional a convocatoria para solicitar as becas das ensinanzas non obrigatorias (bacharelato). O prazo de presentación remata o 1 de outubro. Na seguinte ligazón está toda a información.

A dirección.

PROBAS DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

Felicitacións ás alumnas de segundo de bacharelato do noso centro CLAUDIA ÁLVAREZ COSTAS, LUCÍA ÁLVAREZ

MARTÍNEZ, ANTÍA GAGO ALONSO E VANJA VEIGA QUINTAS, polos seus resultados nas probas dos premios

extraordinarios de bacharelato. Os nosos máis sinceros parabéns.

A dirección.

Devolución dos libros de texto do fondo solidario

Comunicamos que a recollida dos libros de texto prestados polo fondo solidario da Consellería de Educación no curso 2018-19 farase na Aula 25 (enfrente Biblioteca) co seguinte calendario e horario:

• 1º ESO o mércores 26 de 10.00 a 10.30
  • 2º ESO o mércores 26 de 10.30 a 11:00
  • 3º e 4º ESO o mércores 26 a partir das 11:30

So devolverán os libros o alumnado que non necesite ningún deles para setembro (devolucións completas).

Avisos de fin de curso 2018-19

Día 20 de xuño, xoves,  e o último de clases.

O día 21 de xuño, venres, imos as Illas Cíes.

Axudas para Material Escolar e/ou Libros de Texto Cruz Vermella

Un ano máis Cruz Vermella continúa ofrecendo apoio a aquelas familias con nenos e nenas que teñan dificultades para adquirir o material escolar e inclusive os libros de texto e/ou cuadernillos.

A continuación adxuntamos a nota informativa que poden descargar no ficheiro adxunto.

As solicitudes para estas axudas presentaranse na Asamblea da Cruz Vermella de Vigo do 18 ao 28 de xuño.

O Director

Axudas e fondo solidario libros de texto para o curso 2019/20

Comunicamos a publicación da

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

O prazo de presentación de solicitudes rematará o día 21 de xuño de 2019

Listaxes definitivas de alumnado admitido/non admitido para o curso 2019-20

Publicamos nos arquivos adxuntos as listaxes definitivas de alumnado admitido/non admitido para o curso 2019-20.

Prazo de reclamacións ata o día 13 de xuño.

Listaxe provisional de admisión de alumnado para o curso 2019-2020

Publicamos no arquivo adxunto a listaxe provisional de alumnado admitido/non admitido para o curso 2019-20.

Prazo de reclamacións ata o día 2 de maio.

O equipo directivo