Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro

Vigo en inglés. Programa municipal de inmersión en lingua inglesa 2019.

Comunicamos que xa está aberto o prazo de presentación de solicitudes no Programa municipal de inmersión en lingua inglesa "Vigo en Inglés".

O progama vai dirixido a estudantes de 3º da ESO. Desenvólvese no mes de setembro e consiste nunha estadía de 3 semanas nun país de fala inglesa. Durante este tempo, os rapaces asisten a un centro escolar, coma calquer outro estudiante local.

Poderan presentar solicitide dende o luns 21 de xaneiro ata ó venres 1 de febreiro.

Actividades do alumnado - Plan Proxecta Quérote +

Durante este curso 2016- 2016, o alumnado de 3º de ESO realizou distintas actividades no Plan Proxecta Quérote+ onde estudaron as distintas orientacións sexuais a intolerancia cara a elas e os prexuízos que existen sobre a diversidade sexual.

Amosamos nesta entrada unha enquisa realizada ao alumnado de ESO onde se estuda o grao de tolerancia ou intolerancia cara os colectivos LGTB