Viaxe ás Illas Cíes o vindeiro 21 de Xuño

Estimadas familias:

Diríxome a vostedes para recordarlles os seguintes puntos importantes para a viaxe ás Illas Cíes o vindeiro 21 de Xuño.

·       O alumnado debe ir pola súa conta ao peirao (na explanada da Estación Marítima).Deberá estar alí ás 9:45h. Chegarase de volta ao mesmo lugar ás 20:00h.
·       DOCUMENTOS IMPRESCINCIBLES PARA A VIAXE: (ningún alumno poderá viaxar se non ten estes 3 documentos):

•     Documento de identidade (DNI ou NIE ou Pasaporte) ou ben una fotocopia.
  •     O día da viaxe daráselle a cada alumno/a a entrada ao barco.
  •     O día da viaxe daráselle a cada alumno/a a autorización para visitar a illa.

O alumnado deberá ter coidado de non perder estes documentos durante a estancia na illa xa que son necesarios para o barco de volta.

Lembrade levar crema solar, calzado cómodo, sombreiro etc. Podedes levar a comida e tamén poderedes comprar o que precisedes la cafetaría da illa.