PECHE DO CENTRO O LUNS 18 DE MARZO

O LUNS 18 DE MARZO NON HABERÁ ACTIVIDADES LECTIVAS NIN SE ATENDERÁN TRÁMITES ADMINISTRATIVOS DEBIDO A QUE É O DÍA ESCOLLIDO POLO CENTRO COMO NON LECTIVO.

HORARIO DE OFICINA OS DÍAS 25 E 26 DE SETEMBRO

O martes e mércores, 25 e 26 de setembro respectivamente, a oficina estará pechada entre as 12:00 e as 14:00. En caso de haber necesidade de consulta ou trámite administrativo, pregamos que informen ao equipo directivo.

RECOLLIDA DE LIBROS DE 4º DE ESO

Os libros de 4º de ESO serán entregados no centro aos pais, nais, titores legais ou persoas autorizadas o luns, 24 de setembro, en horario de 16:00 a 18:00. En caso de non poder acudir no día e hora sinalados, pregamos que se poñan en contacto coa secretaría do centro.

LISTAXES DEFINITIVAS DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018/19

Nos seguintes ADXUNTOS pódense consultar as solicitudes admitidas (coa atribución de libros de texto para cada caso) e excluídas. A entrega de libros aos pais, nais ou titores do alumnado farase a partir do luns, día 17, no horario de tarde que indicaremos proximamente. En caso de non poder acudir no horario sinalado, pregamos ás familias que se poñan en contacto coa secretaría do centro para acordar o momento da recollida. Os solicitantes con dereito á axuda para material poderán recoller o vale en secretaría en horario de oficina (9:00-14:00) a partir do martes 18.

Fondo solidario de libros de texto

LISTAXES PROVISIONAIS DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS

Tal e como recolle a orde que regula o fondo solidario de libros de texto para o curso 2018/19, os interesados poderán reclamar durante os dous días hábiles seguintes ao da publicación das listaxes, ás que se accede nas seguintes ligazóns: