Organigrama, Secretaría, Consello escolar, ESCOLARIZACIÓN, Eleccións Consello Escolar 2010-11, Equipo Directivo, Claustro.- Profesorado, Xunta de Delegados

AVISO IMPORTANTE SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020/2021

NÚMERO DE VACANTES POR CURSO PARA O ANO ACADÉMICO 2020/2021

CURSO Nº DE VACANTES

54
2º ESO 0
3º ESO 19
4º ESO 0

BACHARELATO
1º BAC CIENCIAS 8

1º BAC HUMANIDADES E CCSS

12

2º BAC CIENCIAS

11

2º BAC HUMANIDADES E CCSS

1

As vacantes poden variar durante o proceso de admisión do alumnado en función de novas incorporacións ou renuncias.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020/2021

A listaxe definitiva de alumnado admitido procedente de centros adscritos (reserva curso 2020/2021) está publicada no taboleiro de anuncios do centro.

HORARIO DE OFICINA DE VERÁN

DURANTE O MES DE XULLO O HORARIO DE ATENCIÓN EN OFICINA PARA TRÁMITES ADMINISTRATIVOS SERÁ DE 9:00 A 13:30.

AVISO URXENTE

O LUNS 3 DE XUÑO NON SE ATENDERÁN TRÁMITES ADMINISTRATIVOS NA SECRETARÍA DO CENTRO POR AUSENCIA DO PERSOAL DA MESMA.