blogue deberta

PECHE DO CENTRO O LUNS 18 DE MARZO

O LUNS 18 DE MARZO NON HABERÁ ACTIVIDADES LECTIVAS NIN SE ATENDERÁN TRÁMITES ADMINISTRATIVOS DEBIDO A QUE É O DÍA ESCOLLIDO POLO CENTRO COMO NON LECTIVO.

SOLICITUDE DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O ALUMNADO REPETIDOR DE 4º DE ESO

Lembramos que, de acordo co recollido na orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto, o alumnado que repita 4º de ESO e aquel que non obteña praza en formación profesional básica no curso 2018/19 e formalice a matrícula no curso de ESO que lle corresponda, cando non tivese presentado solicitude de participación no fondo solidario nin de axuda para adquirir material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun mes desde a formalización da matrícula.