ORIGAMI NA BIBLIO: UN TRIMESTRE DE ACTIVIDADES

Enviado por Dirección o Mar, 22/12/2020 - 12:08

Enviámosvos o enlace ao video-resumo das actividades sobre origami que se realizaron ao longo deste trimestre, aí tamén podedes escoitar os relatos que realizaron os alumnos e alumnas e gravamos na radio.

ENLACE AOS RELATOS DO ALUMNADO

Felicitar a todas e todos os que participaron, xa que se trataba de participar e aprender en común.

Agradecer enormemente a todo o profesorado que se implicou para participar ou facer que o seu alumnado participara no proxecto, cremos que xuntar destrezas e disciplinas distintas axúdanos a aprender mellor.

Por último, achegámosvos as recomendacións lectoras para estas vacacións, baixo o lema "Lecturas diversas para xente diversa", neste caso arredor de tres eixos: cómic, ciencia e mulleres de premio;  atoparedes estes libros e moitas outras novidades na biblioteca.

Boas vacacións e boas lecturas!

Equipo de biblioteca