I CERTAME CULTURAL IES DE BRIÓN-MAIO 2020

Enviado por Dirección o Sáb, 16/05/2020 - 22:04
MODALIDADE DE CARTAZ MODALIDADE DE RELATO CURTO MODALIDADE DE POESÍA
CATEGORIA  A: 1º PREMIO

“Re-Existiremos”. Autora: Eirena Souto, 3º de ESO.

“Resistiremos”. Autora: Antela C. 2º de ESO

CATEGORIA  A: 2º PREMIO

“Resistiremos dende a casa”. Autora: Irene Núñez, 3º de ESO

“Lola, a viaxante do tempo”. Autora: Lorena González, 2º de ESO

ACCESIT

“Querido amigo”. Autora: Rebeca González, 2º de ESO

CATEGORIA  B: 1º PREMIO

“Resistiremos”. Autor: Daniel Blanco Sanz, 4º de ESO

“Agarimo nostálxico”. Autora: Eliana Barreiro, 4º C

“Screenshot”. Autora: Uxía Trenco, 4º B.

CATEGORIA  B: 2º PREMIO

“Traballo Plástica”. Autora: Carla Castro, 4º de ESO

O Xurado do I Certame Cultural IES de Brión-Maio 2020 estivo composto por Eli Ríos e Xabier Lorenzo en representación do Instituto e José Manuel Velo e Patricia Iglesias como membros da Anpa.

Queremos agradecer o esforzo amosado nos 18 traballos presentados a este Certame, sobre todo tendo en conta as circunstancias excepcionais nas que finalmente se tivo que desenvolver esta cita pensada inicialmente para festexar o Día das Letras Galegas.

O xurado valorou, especialmente nas propostas literarias, a capacidade das autoras (todas, rapazas) de tirar unha mensaxe diversa de “Resistencia” da situación que estamos a vivir a causa do andazo, pero en tódolos casos mirando cara adiante: resistencia diante da violencia machista, resistencia diante do medo á morte, a deixar esmorecer a memoria dos nosos maiores, á dor da ruptura amorosa ou resistencia tamén a deixarmos estragar o mundo no que vivimos.

O maior número de propostas presentadas corresponderon á modalidade de Cartaces, na que o alumnado amosou tamén unha grande creatividade e destreza técnica para dar a súa visión artística da “Resistencia”. Na selección dos traballos premiados o xurado tivo moi en conta a orixinalidade, a factura técnica e a capacidade de expresar en imaxes sentimentos e sensacións difíciles de xestionar.

Parabéns a todo o alumnado polo traballo e a RESISTENCIA!

A entrega dos agasallos e a exposición dos traballos premiados está condicionada ó momento no que se poida regresar ó centro.

Brión, 15 de Maio de 2020