VI Olimpíada Filosófica de Galicia

Enviado por Santiago o Mar, 12/03/2019 - 09:46

A fotografía Mentres máis preto esteas menos ves do  alumno de 1º de Bacharelato Carlos Andrés Ruíz Abete resultou seleccionada na modalidade de Fotografía na VI Olimpíada de Filosofía de Galicia. Neste curso académico o tema elexido para a Olimpíada é Realidade e apariencia no mundo actual.

O próximo xoves 14 de marzo, Carlos deberá realizar unha defensa de 5 minutos, explicando como naceu a idea, cal foi o seu proceso de realización, cal foi o nivel de participación do alumnado e a axuda recibida polo profesorado á hora de levala a cabo.

O gañador ou gañadora de cada modalidade na Olimpíada Galega ofreceráselles a posibilidade de participar na Olimpíada Estatal en representación da Olimpíada Galega, coa viaxe e os gastos pagados.

Todos os participantes e todas as participantes recibirán un diploma acreditativo de participación na Olimpíada Filosófica de Galicia.

PARABÉNS e QUE VIVA A FILOSOFÍA!!