A CRIATURA

Enviado por centro o Mér, 16/12/2015 - 16:29
O alumnado de Literatura Universal de 2º de Bacharelato realizou unha intervención sobre o mítico personaxe de Frankenstein. A novela gótica, titulada Frankenstein, ou o moderno Prometeo, de Mary Shelley, é de lectura obrigada para os alumnos que preparen esta materia para a Selectividade. Deste xeito, os rapaces e rapazas ambientaron unha suposta chegada do monstro a Brión -de aí a monteira característica desta zona- cun toque de humor e surrealismo que destacase as características da criatura: a súa bondade e inocencia inicial, o rancor cara ao seu creador, etc. Un dos obxectivos desta pequena intervención é visibilizar unha materia moi descoñecida para o alumnado do centro e fomentar a lectura de obras clásicas universais. Agradecementos a todos pola vosa axuda e comprensión.