O IES BREAMO DESPIDE Á PROMOCIÓN 2017-2023

Profesores, persoal de administración de servizos (PAS), familiares, amigos y por suposto o propio alumnado de 2º de BAC, gozamos dun evento que tivo por ingredientes: discursos, actuacións musicais, improvisacións teatrais, proxección de vídeo e a imposición de becas.

No acto fíxose memoria do acontecido nestes anos durante a estancia do alumnado noso IES, para facer un recoñecemento ao seu esforzo tanto persoal como colectivo.

Agradecendo tamén, por suposto, a labor do profesorado, do PAS, e das súas familias polo seu seguimento e respaldo nestes anos de estudo.

O final do discurso do director animaba ao alumnado a continuar camiño, a seguir formándose para exercer como protagonistas nun mundo incrible, onde as profesión se reinventan constantemente.

Parabéns para o noso alumnado!!!