Bacharelato

EXCURSIÓN DO DEPARTAMENTO DE RELIXIÓN A BARCELONA

Excursion a Barcelona do noso Departamento co instituto "Miguel Angel González" de Carril. Este curso fumos con 1º de Bacharelato A

Gustou moito ao alumnado a experiencia e disfrutaron moito coa visita guiada á Sagrada Familia e ao anfiteatro romano de Tarragona (Tarraco).

Este é xa o noveno ano que imos xuntos e foi moi enriquecedor.

Actividades extraescolares e Complementarias para 2º de Bacharelato

Estas son as actividades extraescolares e complementarias aprobadas para realizar durante o curso 2017_18 para 2ºBacharelato:

• Obradoiros de Ecopercusión e baile tradicional.
  • Asistencia a charla sobre Cultura Africana. "L'Afrique Conteé" (proposta polo Departamento de Francés e a Biblioteca).
  • Charlas/Obradoiros de interese que aparezan ao longo do curso (proposta polo Departamento de Orientación).
  • Festival de Nadal
  • Magosto (proposta pola Vicedirección).
  • Intercambio de Lecturas co colexio "O Piñeiriño" (proposta polos Departamentos de Lingua Galega e a Biblioteca).
  • Diversas competicións deportivas (proposta pola Vicedirección).
  • Participación no Club de Lectura (proposta pola Biblioteca).

Actividades extraescolares e complementarias para 1º de Bacharelato

Estas son as actividades extraescolares e complementarias aprobadas para realizar durante o curso 2017_18 para 1ºBacharelato:

• Visita a Universidade de Santiago de Compostela  e a diferentes departamentos cientícos (proposta polo Departamento de Ciencias Naturais).
  • Obradoiros científicos na Facultade de Física ou MAtemáticas (proposta polos Departamentos de Física e Matemáticas).
  • Viaxe a Barcelona xunto con 3º ESO  e outros institutos de Vilagarcía (proposta polo departamento de Relixión).
  • Saída a Lugo a ver o Teatro Clásico  e visita o Lugo romano (proposta polo Departamento de Latín).
  • Saída a un concerto en Coruña/Santiago xunto con 4º ESO (proposta polo Departamento de Música).
  • Saída a Vigo a ver o pergamino Vindel, o museo do mar e a Baiona (proposta polos Departamentos de Castelá, Normalización, Música e a Biblioteca).
  • Saída o Campus Universitario de Santiago de Compostela (proposta polo Departamento de Orientación).
  • Visita a Depuradora de Augas Residuais de Vilagarcía e o centro de Investigación do Medio Mariño e a Central Hidrobiolóxica do Río Con (proposta polo Departamento de Física e Química).
  • Conferencia de Xosé Luis Axeitos (proposta polos Departamentos de Lingua Galega e Normalización).
  • Magosto (proposta pola Vicedirección).
  • Festival de Nadal (proposta polo Departamento de Música).
  • Obradoiro de ecopercusión e baile tradicional (proposta polo Departamento de Música).
  • Diversas competicións deportivas (proposta pola Vicedirección).
  • Participación no Club de Lectura (proposta pola Biblioteca).