Relixión

PROFESORADO CURSO 2018/19

Manuel Couceiro Cachaldora (Xefe de Departamento)

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 2018/19
Para descargar a programación preme aquí.

EXCURSIÓN DO DEPARTAMENTO DE RELIXIÓN A BARCELONA

Excursion a Barcelona do noso Departamento co instituto "Miguel Angel González" de Carril. Este curso fumos con 1º de Bacharelato A

Gustou moito ao alumnado a experiencia e disfrutaron moito coa visita guiada á Sagrada Familia e ao anfiteatro romano de Tarragona (Tarraco).

Este é xa o noveno ano que imos xuntos e foi moi enriquecedor.

Viaxe-excursión a Toledo 2014

Viaxe-excursión a Toledo do alumnado de Relixión de 1º de Bacharelato, 3º e 4º de ESO, dos IES "Castro Alobre", "Miguel Angel González" e do noso "Fermín Bouza Brey", neste ano do Greco. Ali, na cidade das tres culturas-relixións, aprendimos moito das nosas raíces e das nosas luces e sombras.

Unha experiencia gratificante, por quinto ano consecutivo.

Abre a noticia para ver máis fotos.

EXCURSIÓN SALAMANCA 2013

O alumnado de 3º e 4º da ESO do noso instituto cos do IES Castro Alobre e IES Miguel A. González de Carril, fixemos unha excursión a Salamanca e Ciudad Rodrigo, dúas cidades ricas em patrimonio cultural, artístico e relixioso.

Foi unha experiencia positiva e enriquecedora tamén no ámbito da convivencia, comportamento, horarios e demais.

Visita á exposición “Voces contra a pobreza”

O alumnado da ESO participou na exposición “Voces contra a pobreza” que Caritas ten no Obradoiro Cultural de A Nosa Señora da Xunqueira de Vilagarcía, co fin de sensibilizar a sociedade sobre os Obxectivos do Milenio.

pascueiros 2012

Pascueiros no Congreso de Valencia 2012

pascueros en Valencia

porta fidei

ENLACES DE INTERES

ALGUNS ENLACES DE INTERES PARA ESTE CURSO SON ESTAS:PASTORALSANTIAGO.ORG , ARCHICOMPOSTELA.ORG, DEPASXUVENTUDE.ORG e AXUNQUEIRA.COM.E tamen podes entrar nas voces Taizé y Trovador.Aqui encontraras material e dinámicas interesantes para a programacion do nivel de 1ESO.

Excursión a Cerceda 2011-2012

O alumnado de 1º da ESO do noso centro xunto cos do I.E.S. "Castro Alobre" tivemos unha excursión de fin de curso ao Aquapark de Cerceda o 21 de xuño.

Foi unha xornada de convivencia e festiva moi gratificante, alí coincidimos con mozos de dez institutos de toda Galicia.

Camiño de Santiago 2010-2011

Os alumnos do noso instituto de 1 e 2º da ESO de Relixión, cos compañeiros dos institutos: "Castro Alobre" e "Miguel Ángel González" fixemos o tramo último do Camiño dende o Monte do Gozo ata a Catedral. Apesares da choiva e o frío, foi unha xornada de convivencia e boas experiencias entre os mozos dos tres institutos.
Eran 140 alumnos e 7 profesores.

Imaxe