Horario de Secretaría

O horario de oficina é de : 10.00 a 14.00H.

Información para ESO/BACHARELATO

RESERVA DE PRAZA: 1-15 febreiro

Para o alumnado que está cursando estudos neste Instituto no presente curso e teña previsto continuar no vindeiro curso e para o alumnado do centro adscrito (CEIP Piñeiriño) que teña previsto matricularse en 1ºESO neste instituto para o vindeiro curso as datas para reservar a praza son : Dende 1 ao 15 de febreiro.

ADMISIÓN: 1-20 marzo

O alumnado doutros centros que teñan previsto matericularse neste instituto, ben na ESO ben no Bacharelato terán que facer a solucitude de Admisión nas seguinte datas: Do 1 ao 20 de marzo.

MATRÍCULA:

Para o alumnado que promocione en xuño: Do 25 de xuño ao 10 de xullo

Para o alumnado que promocione en setembro: Do 1 ao 10 de setembro

Procedemento de admisión a ESO e Bacharelato para o curso 2018-2019

Para coñecer os requisitos para participar no proceso de admisión a ESO e Bacharelato no curso 2018/19 premer a continuación:

ORDE do 12 de marzo do 2013

ORDE do 25 de xaneiro do 2017

A zonificación de Vilagarcía para a admisión de alumnado mostrase a continuación no seguinte arquivo: ZONIFICACIÓN