Profesorado do Departamento

Laura Rodríguez Díaz (Xefa de Departamento)

María del Carmen Creo Otero

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 2018/19

Para descargar a programación preme aquí.

TEI: valoración final de curso

Acceso ao formulario para o alumnado de 3º ESO sobre a evolución do programa Titoría entre Iguais implantado neste curso.

Becas y ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo (Convocatoria 2015-2016)

• Ayudas para cursar estudios reglados de enseñanza en niveles obligatorios y postobligatorios detallados en la convocatoria.

• Modalidades:
    • Ayudas y subsidios para alumnado con necesidad específica de apoyo educativo derivada de discapacidad o trastornos graves de conducta.
    • Ayudas para programas complementarios a alumnos con necesidad específica de apoyo educativo asociada a altas capacidades.

LISTAXE AXUDAS LINGUAS ESTRANXEIRAS 2012

MEMBROS DO DEPARTAMENTO

-LAURA RODRÍGUEZ DÍAZ

-CARMEN CREO OTERO

-GONZALO VILLANUEVA

-PILAR ALCAINA

-ANA PEÑA

-JESÚS DE ANDRÉS

BECAS HIGH SCHOOL EN EE.UU.

Aberto prazo de insripción ata o 15 de novembro para inscribirse na 2ª convocatoria deste programa para vivir durante un curso en Estados Unidos, destinado a alumnos/as de 4º ESO con nota mínima de 7.5 en 3º ESO e nota mínima de inglés de 7 puntos.

Máis información no seguinte enlace:

http://www.edu.xunta.gal/centros/iesbouzabrey/system/files/II Edición Becas High School - 300910.pdf ">BECAS