News/Novidades

Explorando o Norte (Erasmus+ en Ulm) por Germán Lozano / Exploring the North (Erasmus+ in Ulm) by Germán Lozano

Germán Lozano, alumno de 2º Nivel de Grao Medio de Técnico Deportivo de Baloncesto, cóntanos a súa experiencia Erasmus+ dun mes en Ulm (Alemania), facendo a FCT coma adestrador axudante no Ratiopharm Basketball Ulm.

Germán Lozano, student of 2nd level of VET Basketball Sport Technician, tells his experience in Erasmus+ program in Ulm (Germany) for a month, working as assistant coach in Ratiopharm Basketball Ulm.

Artigos de prensa sobre Erasmus+ de ciclo de baloncesto/Press news about Erasmus+ VET of basketball technician

Artigos de prensa das novas mobilidades Erasmus+ do ciclo de baloncesto

Press articles about new mobilities Erasmus+ of VET of Basketball Technician

FARO DE VIGO. March 2nd 2016.

"UNA OPORTUNIDAD ÚNICA PARA APRENDER"

"A special chance for learning"

Nota prensa Faro de Vigo 2.03.16

FARO DE VIGO. April 2nd 2016.

"LA EXPERIENCIA DE COMPARTIR EL IDIOMA DEL BALONCESTO"

"THE EXPERIENCE OF SHARING THE LANGUAGE OF BASKETBALL"

Estancia de formación docente do proxecto Erasmus+ TEDEBAL

A orientadora do centro, Laura Rodríguez, e os profesores do bloque específico de Ensinanzas Deportivas de Baloncesto, Pablo Villaronga e Iván Villar estiveron nunhas xornadas de formación na localidade xermana de Ulm, por medio do programa Erasmus+. Nesa localidade estableceron contacto con Artur Kolodziejsky, director deportivo do clube Ratiopharm Basketball. Tamén estableceron contacto con Jesús Ramírez, que nado en Granolleres, xa leva catro temporadas como adestrador axudante do primeiro equipo senior do clube de baloncesto. Este entrenador foi o artífice que abreu as portas a colaboración, por medio do programa Erasmus+, entre o ciclo de baloncesto do IES Fermín Bouza Brey e o clube de baloncesto Ratiopharm Basketball, e grazas o cal, o vindeiro mes de marzo dous alumnos de 2º nivel do ciclo de grado medio de Técnico Deportivo de   Baloncesto farán a FCT no clube alemán duirante un mes. A continuación podemos ver as fotos  na que aparecen os profesores deste centro e ambos entrenadores:

INFORMACIÓN PARA ASPIRANTES ÁS BECAS ERASMUS+ (CICLOS DE BALONCESTO)

PROXECTO ERASMUS + TEDEBAL 2014-15 E 2015-16 (SUECIA E ALEMANIA)

Curso 2014-15: 6 becas de formación práctica en categorías de formación de clubes de baloncesto como parte ou totalidade do bloque de formación práctica do curso

Oferta: para alumnos de 1º e 2º nivel do Grao Medio de Técnico Deportivo de Baloncesto do curso actual e alumnos que terminaran o Ciclo de Grao Medio o curso pasado 13-14