K103

Acordo interinstitucional entre o IES Fermin Bouza Brey e Fondazione ITS de Bérgamo (Italia) para futuros proxectos Erasmus+ K103

O IES Fermín Bouza Brey asina un convenio de colaboración cun Instituto italiano

O profesorado Gumersindo Rivas e Bieito Calvo, do IES Fermín Bouza Brey, veñen de realizar una estadía en Bergamo, norte de Italia, dentro do programa europeo Erasmus+ Educación Superior. En dita estadía concretouse a sinatura de colaboración entre o instituto vilagarcián e a Fondazione ITS ( Instituto Técnico Superior para a innovación tecnolóxica e o made in Italia ) da cidade de Bergamo ( na rexión de Lombardía ).

Este acordo establece a colaboración no intercambio de alumnado dos Ciclos Superiores de Mecatrónica Industrial e Robótica e Automatización Industrial, así como de persoal docente. Este permitirá que o vindeiro curso alumnado italiano realice una estadía formativa no centro galego e que alumnado destes ciclos poidan realizar a FCT ( Formación en Centros de Traballo ) en empresas de Bergamo.

Selección Alumnado seleccionado Erasmus+ K103 2017/18