Taboleiro

FORMULARIOS de MATRÍCULA para ESO, BACHARELATO, CICLOS FORMATIVOS e FP BÁSICA

Nos seguintes enlaces poderá descargar os arquivos cos formularios que hai que cumprimentar e a documentación que hai que presentar para a formalización da matrícula nas diferentes ensinanzas que se imparten no centro.

É fundamental facer a matrícula nas datas asignadas para cada curso e/ou ensinanza.

ESO BACHARELATO FORMACIÓN PROFESIONAL
1º ciencias

Ciclos Formativos (grao medio e superior), FP dual
e Ensinanzas Deportivas de Baloncesto e Vela

1º humanidades e CCSS
2º ciencias
FP básica

2º humanidades e CCSS

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO 2017

ESO, BACHARELATO e 1º de FPbásica

Convocatoria de exames extraordinarios de setembro e datas para a matrícula de setembro por cursos.

Horarios dos grupos para o Curso 2017/18

Para coñecer o horario de cada curso, premer no curso desexado

HORARIOS ESO CURSO 2018/19

1º ESO A 1º ESO B 2º ESO A 2º ESO B
3º ESO A 3º ESO B 4º ESO A 4º ESO B

HORARIOS BACHARELATO CURSO 2018/19

1º BACH A 1º BACH B 2º BACH A 2º BACH B

HORARIOS FPB1 CURSO 2018/19

FPB1 FPB2

HORARIOS CICLOS CURSO 2018/19

CMA1 CMA2 CMD1 CMD2 CMM1
CMM2 CSD1 CSD2 CSM1 CSM2
  DUAL

HORARIOS ENSINANZAS DEPORTIVAS CURSO 2018/19

CMV1
CMB1 CMB2 CSB3

Horario de atención as familias para o Curso 2018/19

Para coñecer o horario de atención as familias por parte do profesorado, premer nun dos seguintes enlaces segundo o seu interese:

MOI IMPORTANTE: Matrícula en Ciclos Formativos do IES Fermín Bouza Brey

A Consellería de Educación vén de liberar a matrícula nos ciclos formativos con prazas vacantes.

Informamos que os seguintes ciclos ofertados polo IES Fermín Bouza Brey dispoñen de prazas vacantes, e as persoas interesadas poderán formalizar matrícula directamente no noso centro educativo, nun primeiro prazo, desde o día 17 ata o día 23 de xullo:

– Ciclo Medio Instalacións Eléctricas e Automáticas

– Ciclo Medio Mantemento Electromecánico

– Ciclo Medio Electromecánica de Vehículos Automóbiles

– Ciclo Superior Mecatrónica Industrial

O Ciclo Superior Automatización e Robótica Industrial, tamén ofertado polo noso instituto, neste momento non dispón de prazas vacantes.

Destacar que o noso centro educativo é referente na comarca en ensinanzas de Formación Profesional relacionadas co ámbito industrial, e estamos a recibir cada vez máis ofertas de empresas para a realización da FCT e contratacións de alumnado que cursa estes estudos.

Outra das vantaxes de cursar un ciclo medio no noso centro é que permiten o acceso directo aos ciclos superiores tamén ofertados.

Ademais este curso, por primeira vez, alumnado de 2º CM Instalacións Eléctricas e Automáticas e de 2º CM Mantemento Electromecánico participou no Programa Erasmus+ para a realización de prácticas nas empresa Renault Cácia de Aveiro en Portugal e Inapal Plásticos do Porto, resultando moi satisfactoria a experiencia, e esperamos continuar nos próximos anos con esta modalidade de realización da Formación en Centros de Traballo (FCT) no extranxeiro.

CRITERIOS DE SELECCIÓN FP DUAL CS MECATRONICA INDUSTRIAL

DATA: 10 DE XULLO DE 2019

HORA: 10:00 h

LUGAR: IES Fermín Bouza Brey ( Rúa Fontecarmoa nº 92 - Vilagarcia de Arosa )

DESCARGAR DOCUMENTO

EXAMES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO e DATAS DE MATRÍCULA

ESO, BACHARELATO e 1º de FPbásica

Convocatoria de EXAMES EXTRAORDINARIOS de setembro e DATAS PARA A MATRÍCULA de setembro por cursos.

Descargar información aquí.

BARDOS 77

Se queres acceder os contidos da revista Bardos77 en formato "pdf", preme nos adxuntos, onde os nº de arquivo se corresponden coas páxinas da revista.

LIBROS DE TEXTO 2019/20

Para consultar e/ou descargar o listado dos libros de texto subscritos polo centro para o vindeiro curso prema AQUÍ.

ENTREGA de PREMIOS "ATRÉVETE a ter un idea 2019"

Francheska Guitiérrez e Lucía Iglesias foron galardoadas con premio "Atrébete a ter unha idea" que hoxe mesmo recolleron de mans da Conselleira de Educación.