Taboleiro

Axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

As familias cubrirán a solicitude vía web a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

O prazo para entregar a documentación no centro é ata o 26 de setembro inclusive.

Máis información

TRANSPORTE ESCOLAR 1° DÍA DE CURSO

Servizo de transporte para presentación e inicio de curso, o próximo luns 16 de setembro.

O transporte pasará a recoller ao alumnado ás 11:00 horas, nas paradas habituais.

INICIO DE CURSO 2019/20

FORMULARIOS de MATRÍCULA para ESO, BACHARELATO, CICLOS FORMATIVOS e FP BÁSICA

Nos seguintes enlaces poderá descargar os arquivos cos formularios que hai que cumprimentar e a documentación que hai que presentar para a formalización da matrícula nas diferentes ensinanzas que se imparten no centro.

É fundamental facer a matrícula nas datas asignadas para cada curso e/ou ensinanza.

ESO BACHARELATO FORMACIÓN PROFESIONAL
1º ciencias

Ciclos Formativos (grao medio e superior), FP dual
e Ensinanzas Deportivas de Baloncesto e Vela

1º humanidades e CCSS
2º ciencias
FP básica

2º humanidades e CCSS

Horarios dos grupos para o Curso 2017/18

Para coñecer o horario de cada curso, premer no curso desexado

HORARIOS ESO CURSO 2018/19

1º ESO A 1º ESO B 2º ESO A 2º ESO B
3º ESO A 3º ESO B 4º ESO A 4º ESO B

HORARIOS BACHARELATO CURSO 2018/19

1º BACH A 1º BACH B 2º BACH A 2º BACH B

HORARIOS FPB1 CURSO 2018/19

FPB1 FPB2

HORARIOS CICLOS CURSO 2018/19

CMA1 CMA2 CMD1 CMD2 CMM1
CMM2 CSD1 CSD2 CSM1 CSM2
  DUAL

HORARIOS ENSINANZAS DEPORTIVAS CURSO 2018/19

CMV1
CMB1 CMB2 CSB3

Horario de atención as familias para o Curso 2018/19

Para coñecer o horario de atención as familias por parte do profesorado, premer nun dos seguintes enlaces segundo o seu interese:

MOI IMPORTANTE: Matrícula en Ciclos Formativos do IES Fermín Bouza Brey

A Consellería de Educación vén de liberar a matrícula nos ciclos formativos con prazas vacantes.

Informamos que os seguintes ciclos ofertados polo IES Fermín Bouza Brey dispoñen de prazas vacantes, e as persoas interesadas poderán formalizar matrícula directamente no noso centro educativo, nun primeiro prazo, desde o día 17 ata o día 23 de xullo:

– Ciclo Medio Instalacións Eléctricas e Automáticas

– Ciclo Medio Mantemento Electromecánico

– Ciclo Medio Electromecánica de Vehículos Automóbiles

– Ciclo Superior Mecatrónica Industrial

O Ciclo Superior Automatización e Robótica Industrial, tamén ofertado polo noso instituto, neste momento non dispón de prazas vacantes.

Destacar que o noso centro educativo é referente na comarca en ensinanzas de Formación Profesional relacionadas co ámbito industrial, e estamos a recibir cada vez máis ofertas de empresas para a realización da FCT e contratacións de alumnado que cursa estes estudos.

Outra das vantaxes de cursar un ciclo medio no noso centro é que permiten o acceso directo aos ciclos superiores tamén ofertados.

Ademais este curso, por primeira vez, alumnado de 2º CM Instalacións Eléctricas e Automáticas e de 2º CM Mantemento Electromecánico participou no Programa Erasmus+ para a realización de prácticas nas empresa Renault Cácia de Aveiro en Portugal e Inapal Plásticos do Porto, resultando moi satisfactoria a experiencia, e esperamos continuar nos próximos anos con esta modalidade de realización da Formación en Centros de Traballo (FCT) no extranxeiro.

EXAMES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO e DATAS DE MATRÍCULA

ESO, BACHARELATO e 1º de FPbásica

Convocatoria de EXAMES EXTRAORDINARIOS de setembro e DATAS PARA A MATRÍCULA de setembro por cursos.

Descargar información aquí.

LIBROS DE TEXTO 2019/20

Para consultar e/ou descargar o listado dos libros de texto subscritos polo centro para o vindeiro curso prema AQUÍ.