Taboleiro

FORMULARIOS de MATRÍCULA para ESO, BACHARELATO, CICLOS FORMATIVOS e FP BÁSICA

Nos seguintes enlaces poderá descargar os arquivos cos formularios que hai que cumprimentar e a documentación que hai que presentar para a formalización da matrícula nas diferentes ensinanzas que se imparten no centro.

É fundamental facer a matrícula nas datas asignadas para cada curso e/ou ensinanza.

ESO BACHARELATO FORMACIÓN PROFESIONAL
1º ciencias

Ciclos Formativos (grao medio e superior), FP dual
e Ensinanzas Deportivas de Baloncesto e Vela

1º humanidades e CCSS
2º ciencias
FP básica

2º humanidades e CCSS

Horario de atención as familias para o Curso 2019/20

Para coñecer o horario de atención as familias por parte do profesorado, premer neste enlace:
Titorías

LIBROS DE TEXTO 2019/20

Para consultar e/ou descargar o listado dos libros de texto subscritos polo centro para o vindeiro curso prema AQUÍ.

ENTREGA de PREMIOS "ATRÉVETE a ter un idea 2019"

Francheska Guitiérrez e Lucía Iglesias foron galardoadas con premio "Atrébete a ter unha idea" que hoxe mesmo recolleron de mans da Conselleira de Educación.

FPdual no IES Fermín Bouza Brey

Díptico informativo: DESCARGAR

Páxina web de FPdual da Consellería de Educación: ACCESO

TRANSFORMÁNDONOS COS CONTOS DO OUTONO

Cando estaba a piques de rematar o mes de novembro tivo lugar unha das grandes citas anuais: o Contos do Outono. O concurso de contacontos celebrouse este curso baixo o lema: "Transformándonos". Este é o leitmotiv escollido pola Biblioteca para que faga de fío condutor de todas as actividades organizadas. Xa que logo, os contos trataban sobre as metamorfoses, os cambios, as transformacións... Ben é verdade que houbo pouca fantasía e pouco terror. A maiores das historias versaban sobre os cambios vitais. Houbo accidentes, enfermidades, cambios de residencia, de colexio e mesmo orfandades. Iso si, non faltou o humor. Mesmo tivemos un monólogo filosófico a cargo de Joel Rubio.

Novamente un traballo moi difícil foi o do xurado. Nerea, Aizaia, Iván, Melisa e Vicenzo non tiveron demasiado tempo para deliberar e os concursantes puxéronllo moi difícil. Finamente, cando estaba eran horas de marchar, irrumpiron do Salón de Actos co veredicto e puidemos celebrar unha entrega de premios a fume de carozo.

As gañadoras desta edición foron Celia Gamarra e Sabela Leiro, de 1ºESO; Maïna Duteil e Tomás Cores, de 2ºESO ; Clarisse Gallego e Anxo Lúa, de 3º.

Pero hai que felicitar a todas as persoas que subiron ao escenario, polo seu talento, pola súa coraxe e por facernos pasar, un ano máis, tan bos momentos.

Noraboa a todas/os!!!

COMPRAS COMISARIADAS POLO EQUIPO DE ALUMNADO DA BIBLIOTECA

A actividade das compras comisariadas polo Equipo de alumnado Biblioteca resultou un éxito. Os participantes deron mostra dunha grande responsabilidade. Pecudaron, leron, reflexionaron e seleccionaron unha chea de libros para traer á Biblioteca. Foi moi emocionante. Moitas das participantes viñan cheas de ilusión e mesmo lendo os libros pola rúa. Astronomía, Medicina, Feminismo, Manga, historias LGTB, sobre a 2ª Guerra Mundial, Física, grupos de música...
As traballadoras da librería sorprendidas do ben que se portaron 23 adolescentes fedellando por todo o local.
Sobrepasamos os obxectivos que nos marcamos!!!

Esquema do sistema educativo

ABALAR_MÓBIL

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

AbalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

Preme para ver máis información