Taboleiro

Horarios dos grupos para o Curso 2017/18

Para coñecer o horario de cada curso, premer no curso desexado

HORARIOS ESO CURSO 2018/19

1º ESO A 1º ESO B 2º ESO A 2º ESO B
3º ESO A 3º ESO B 4º ESO A 4º ESO B

HORARIOS BACHARELATO CURSO 2018/19

1º BACH A 1º BACH B 2º BACH A 2º BACH B

HORARIOS FPB1 CURSO 2018/19

FPB1 FPB2

HORARIOS CICLOS CURSO 2018/19

CMA1 CMA2 CMD1 CMD2 CMM1
CMM2 CSD1 CSD2 CSM1 CSM2
  DUAL

HORARIOS ENSINANZAS DEPORTIVAS CURSO 2018/19

CMV1
CMB1 CMB2 CSB3

Horario de atención as familias para o Curso 2018/19

Para coñecer o horario de atención as familias por parte do profesorado, premer nun dos seguintes enlaces segundo o seu interese:

TRANSFORMÁNDONOS COS CONTOS DO OUTONO

Cando estaba a piques de rematar o mes de novembro tivo lugar unha das grandes citas anuais: o Contos do Outono. O concurso de contacontos celebrouse este curso baixo o lema: "Transformándonos". Este é o leitmotiv escollido pola Biblioteca para que faga de fío condutor de todas as actividades organizadas. Xa que logo, os contos trataban sobre as metamorfoses, os cambios, as transformacións... Ben é verdade que houbo pouca fantasía e pouco terror. A maiores das historias versaban sobre os cambios vitais. Houbo accidentes, enfermidades, cambios de residencia, de colexio e mesmo orfandades. Iso si, non faltou o humor. Mesmo tivemos un monólogo filosófico a cargo de Joel Rubio.

Novamente un traballo moi difícil foi o do xurado. Nerea, Aizaia, Iván, Melisa e Vicenzo non tiveron demasiado tempo para deliberar e os concursantes puxéronllo moi difícil. Finamente, cando estaba eran horas de marchar, irrumpiron do Salón de Actos co veredicto e puidemos celebrar unha entrega de premios a fume de carozo.

As gañadoras desta edición foron Celia Gamarra e Sabela Leiro, de 1ºESO; Maïna Duteil e Tomás Cores, de 2ºESO ; Clarisse Gallego e Anxo Lúa, de 3º.

Pero hai que felicitar a todas as persoas que subiron ao escenario, polo seu talento, pola súa coraxe e por facernos pasar, un ano máis, tan bos momentos.

Noraboa a todas/os!!!

COMPRAS COMISARIADAS POLO EQUIPO DE ALUMNADO DA BIBLIOTECA

A actividade das compras comisariadas polo Equipo de alumnado Biblioteca resultou un éxito. Os participantes deron mostra dunha grande responsabilidade. Pecudaron, leron, reflexionaron e seleccionaron unha chea de libros para traer á Biblioteca. Foi moi emocionante. Moitas das participantes viñan cheas de ilusión e mesmo lendo os libros pola rúa. Astronomía, Medicina, Feminismo, Manga, historias LGTB, sobre a 2ª Guerra Mundial, Física, grupos de música...
As traballadoras da librería sorprendidas do ben que se portaron 23 adolescentes fedellando por todo o local.
Sobrepasamos os obxectivos que nos marcamos!!!

INICIO DAS CLASES NO CICLO DEPORTIVO DE VELA

O mércores, día 3 de outubro, ás 16:30, inícianse as clases do Ciclo Deportivo de Vela nas instalacións do Centro Galego de Vela.

.

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO 2018

ESO, BACHARELATO e 1º de FPbásica

Convocatoria de exames extraordinarios de setembro e datas para a matrícula de setembro por cursos.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019

LISTADO LIBROS DE TEXTO