Taboleiro oficial

Incidencias TIC Fermín Bouza Brey

Dende o enlace FORMULARIO TIC que se mostra baixo estas liñas, podedes acceder ao formulario de incidencias con respecto as TIC para a súa posible solución:

FORMULARIO TIC

DOCUMENTOS FIN DE CURSO (Profesorado de CICLOS, ESO e BACH.)

INFORME DE AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADO    -     Profesorado CICLOS FORMATIVO

O informe de avaliación individualizado será elaborado polo profesorado de cada módulo pendente, coordinado polo titor ou titora e en colaboración co resto do equipo docente.

O informe de avaliación individualizado realizarase para: alumnado con módulos pendentes, alumnado que non poida acceder á FCT por ter módulos pendentes e alumnado que se traslade a outro centro sen ter rematado o curso.

MODELO DE INFORME PARA DESCARGAR

Remitir en formato dixital á xefatura de estudos (ies.bouza.brey@edu.xunta.es).

Data límite: 30 de xuño.

INFORME DE FINAL DE CURSO     -     Titores/as de CICLOS, FPbásica e ENSINANZAS DEPORTIVAS

O informe de final de curso será elaborado polo titor ou titora de cada curso.

MODELOS DE INFORME PARA DESCARGAR

CMA1 CMD1 CMM1 CSD1 CSM1 FPbásica1 TDB1
CMA2 CMD2 CMM2 CSD2 CSM2 FPbásica2  TDB2
TDB3

Remitir en formato dixital á xefatura de estudos (ies.bouza.brey@edu.xunta.es).

Data límite: 30 de xuño.

MEMORIA DE DEPARTAMENTO  -   Xefes/as de todos os departamentos.

Esta memoria é un documento que non ten que seguir un formato establecido, polo que os xefes e as xefas de departamento poden optar por utilizar o modelo que se ofrece dende a xefatura de estudos ou outro calqueira que consideren oportuno.

MODELOS DE MEMORIA DE DEPARTAMENTO QUE SE OFRECE DENDE XEFATURA DE ESTUDOS PARA DESCARGAR

Memoria departamento:

FORMULARIO MATERIAS

Descargarase un formulario para cada grupo-clase, se renomearán facendo referencia ao grupo-clase e serán cumprimentados por cada profesor/a que imparte docencia nese grupo-clase. O xefe de departamento recopilará estes formularios.

Memoria departamento:

FORMULARIO XERAL

Descargarase só un formulario, se renomeará facendo referencia ao departamento e será cumprimentado polo xefe de departamento. Este formulario se xuntará aos de todos os grupo-clase.

Descarga os formularios nunha das dúas opcións seguintes según o formato que che interese:

OPCIÓNS
 1ª   Para Writer de LibreOffice (software libre) Formulario materias Formulario xeral
 2ª   Para Word de Microsoft Formulario materias Formulario xeral

Remitir os formularios das diferentes materias (un por curso e grupo) e o formulario xeral do departamento (1), en formato dixital, á xefatura de estudos (ies.bouza.brey@edu.xunta.es).

TRANSFORMÁNDONOS COS CONTOS DO OUTONO

Cando estaba a piques de rematar o mes de novembro tivo lugar unha das grandes citas anuais: o Contos do Outono. O concurso de contacontos celebrouse este curso baixo o lema: "Transformándonos". Este é o leitmotiv escollido pola Biblioteca para que faga de fío condutor de todas as actividades organizadas. Xa que logo, os contos trataban sobre as metamorfoses, os cambios, as transformacións... Ben é verdade que houbo pouca fantasía e pouco terror. A maiores das historias versaban sobre os cambios vitais. Houbo accidentes, enfermidades, cambios de residencia, de colexio e mesmo orfandades. Iso si, non faltou o humor. Mesmo tivemos un monólogo filosófico a cargo de Joel Rubio.

Novamente un traballo moi difícil foi o do xurado. Nerea, Aizaia, Iván, Melisa e Vicenzo non tiveron demasiado tempo para deliberar e os concursantes puxéronllo moi difícil. Finamente, cando estaba eran horas de marchar, irrumpiron do Salón de Actos co veredicto e puidemos celebrar unha entrega de premios a fume de carozo.

As gañadoras desta edición foron Celia Gamarra e Sabela Leiro, de 1ºESO; Maïna Duteil e Tomás Cores, de 2ºESO ; Clarisse Gallego e Anxo Lúa, de 3º.

Pero hai que felicitar a todas as persoas que subiron ao escenario, polo seu talento, pola súa coraxe e por facernos pasar, un ano máis, tan bos momentos.

Noraboa a todas/os!!!

COMPRAS COMISARIADAS POLO EQUIPO DE ALUMNADO DA BIBLIOTECA

A actividade das compras comisariadas polo Equipo de alumnado Biblioteca resultou un éxito. Os participantes deron mostra dunha grande responsabilidade. Pecudaron, leron, reflexionaron e seleccionaron unha chea de libros para traer á Biblioteca. Foi moi emocionante. Moitas das participantes viñan cheas de ilusión e mesmo lendo os libros pola rúa. Astronomía, Medicina, Feminismo, Manga, historias LGTB, sobre a 2ª Guerra Mundial, Física, grupos de música...
As traballadoras da librería sorprendidas do ben que se portaron 23 adolescentes fedellando por todo o local.
Sobrepasamos os obxectivos que nos marcamos!!!

CALENDARIO ESCOLAR 2017/18

Para ver ou descargar o Calendario Escolar  do curso 2017/18 premer a continuación en:

Calendario escolar

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO 2017

ESO, BACHARELATO e 1º de FPbásica

Convocatoria de exames extraordinarios de setembro e datas para a matrícula de setembro por cursos.

PRESENTACIÓN CURSO 2016/17