Taboleiro oficial

INICIO DE CURSO 2019/20

Incidencias TIC Fermín Bouza Brey

Dende o enlace FORMULARIO TIC que se mostra baixo estas liñas, podedes acceder ao formulario de incidencias con respecto as TIC para a súa posible solución:

FORMULARIO TIC

MOI IMPORTANTE: Matrícula en Ciclos Formativos do IES Fermín Bouza Brey

A Consellería de Educación vén de liberar a matrícula nos ciclos formativos con prazas vacantes.

Informamos que os seguintes ciclos ofertados polo IES Fermín Bouza Brey dispoñen de prazas vacantes, e as persoas interesadas poderán formalizar matrícula directamente no noso centro educativo, nun primeiro prazo, desde o día 17 ata o día 23 de xullo:

– Ciclo Medio Instalacións Eléctricas e Automáticas

– Ciclo Medio Mantemento Electromecánico

– Ciclo Medio Electromecánica de Vehículos Automóbiles

– Ciclo Superior Mecatrónica Industrial

O Ciclo Superior Automatización e Robótica Industrial, tamén ofertado polo noso instituto, neste momento non dispón de prazas vacantes.

Destacar que o noso centro educativo é referente na comarca en ensinanzas de Formación Profesional relacionadas co ámbito industrial, e estamos a recibir cada vez máis ofertas de empresas para a realización da FCT e contratacións de alumnado que cursa estes estudos.

Outra das vantaxes de cursar un ciclo medio no noso centro é que permiten o acceso directo aos ciclos superiores tamén ofertados.

Ademais este curso, por primeira vez, alumnado de 2º CM Instalacións Eléctricas e Automáticas e de 2º CM Mantemento Electromecánico participou no Programa Erasmus+ para a realización de prácticas nas empresa Renault Cácia de Aveiro en Portugal e Inapal Plásticos do Porto, resultando moi satisfactoria a experiencia, e esperamos continuar nos próximos anos con esta modalidade de realización da Formación en Centros de Traballo (FCT) no extranxeiro.

CRITERIOS DE SELECCIÓN FP DUAL CS MECATRONICA INDUSTRIAL

DATA: 10 DE XULLO DE 2019

HORA: 10:00 h

LUGAR: IES Fermín Bouza Brey ( Rúa Fontecarmoa nº 92 - Vilagarcia de Arosa )

DESCARGAR DOCUMENTO

EXAMES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO e DATAS DE MATRÍCULA

ESO, BACHARELATO e 1º de FPbásica

Convocatoria de EXAMES EXTRAORDINARIOS de setembro e DATAS PARA A MATRÍCULA de setembro por cursos.

Descargar información aquí.

LIBROS DE TEXTO 2019/20

Para consultar e/ou descargar o listado dos libros de texto subscritos polo centro para o vindeiro curso prema AQUÍ.

XV XORNADAS DE NAIS E PAIS, EDUCAR EN IGUALDADE: COEDUCACIÓN E PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO DESDE AS FAMILIAS

Para intentar facilitar a asistencia ás familias e profesorado esta actividade formativa celebrarase nas catro provincias nas seguintes datas:

·  A CORUÑA | 31 DE MAIO | 17:00 h - 20:30 h, Delegación Territorial da Xunta de Galicia (Praza Luis Seoane, s/n).

·  LUGO | 1 DE XUÑO | 10:00 h - 13:30 h, Delegación Territorial da Xunta de Galicia (Ronda da Muralla, 70).

·  PONTEVEDRA | 7 DE XUÑO | 17:00 h - 20:30 h, Delegación Territorial da Xunta de Galicia (Avenida Fernández Ladreda, 43).

·  OURENSE | 8 DE XUÑO | 10:00 h - 13:30 h, Delegación Territorial da Xunta de Galicia (Avenida da Habana, 79)

A Secretaría Xeral da Igualdade estará a súa disposición para toda a información que requira, no enderezo electrónico xornadas.igualdade@xunta.es e nos teléfonos 981 545360/ 981 545312. Achegámoslle o cartel e folleto informativo onde figura o programa e os datos do formulario de inscrición, que tamén se atopan dispoñibles na nosa páxina web http://igualdade.xunta.es/

FPdual no IES Fermín Bouza Brey

Díptico informativo: DESCARGAR

Páxina web de FPdual da Consellería de Educación: ACCESO

TRANSFORMÁNDONOS COS CONTOS DO OUTONO

Cando estaba a piques de rematar o mes de novembro tivo lugar unha das grandes citas anuais: o Contos do Outono. O concurso de contacontos celebrouse este curso baixo o lema: "Transformándonos". Este é o leitmotiv escollido pola Biblioteca para que faga de fío condutor de todas as actividades organizadas. Xa que logo, os contos trataban sobre as metamorfoses, os cambios, as transformacións... Ben é verdade que houbo pouca fantasía e pouco terror. A maiores das historias versaban sobre os cambios vitais. Houbo accidentes, enfermidades, cambios de residencia, de colexio e mesmo orfandades. Iso si, non faltou o humor. Mesmo tivemos un monólogo filosófico a cargo de Joel Rubio.

Novamente un traballo moi difícil foi o do xurado. Nerea, Aizaia, Iván, Melisa e Vicenzo non tiveron demasiado tempo para deliberar e os concursantes puxéronllo moi difícil. Finamente, cando estaba eran horas de marchar, irrumpiron do Salón de Actos co veredicto e puidemos celebrar unha entrega de premios a fume de carozo.

As gañadoras desta edición foron Celia Gamarra e Sabela Leiro, de 1ºESO; Maïna Duteil e Tomás Cores, de 2ºESO ; Clarisse Gallego e Anxo Lúa, de 3º.

Pero hai que felicitar a todas as persoas que subiron ao escenario, polo seu talento, pola súa coraxe e por facernos pasar, un ano máis, tan bos momentos.

Noraboa a todas/os!!!