Benvida

Benvidos á páxina do IES Fermín Bouza Brey

Programas nos que participa o centro

FPdual

Abalar

Abalar Móbil

Resultado de imagen de contratos programa xunta 2018

Contratos Programa

Programa TEI

PLAMBE

eduemprende

FPdual no IES Fermín Bouza Brey

Díptico informativo: DESCARGAR

Páxina web de FPdual da Consellería de Educación: ACCESO

ROBÓTICA EDUCATIVA

Hoxe, 7 de febreiro, recibimos nos noso centro a visita de alumnos de 5º de primaria do centro adscrito CEIP Piñeiriño. Estes alumnos, que participan no seu centro nun programa de Robótica Educativa, coñeceron da man dos noso alumnos 2º Ciclo Superior Automatización e Robótica Industrial o funcionamento e aplicacións dos robots industriais.

Primeiro recibiron unha pequena introducción teórica sobre a historia de Robótica e viron vídeos das súas aplicacións. Posteriormente pasaron a comprobar o funcionamento dos dous robots industriais ABB de que dispón o noso centro, que foron programados para elaborar distintos deseños gráficos de Apple, Hello Kitty, R2D2, etc. ademais da resolución polo brazo robótico das coñecidas Torres de Hanoi.

Se queres ver unha pequena mostra, preme nos enlaces aos vídeos:

BARDOS 76

Se queres acceder os contidos da revista Bardos76 en formato "pdf", preme nos adxuntos, onde os nº de arquivo se corresponden coas páxinas da revista.

Entrega de PREMIOS da ANPA

A ANPA do centro entrega o premio do sorteo das súas rifas.

Un ano máis realizouse o sorteo, atopando sempre a un gañador.

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE A LOTERÍA DE NADAL DA AMPA

En relación al posible boleto agraciado, el ANPA informa que al no haber sido cobrado dicho premio, se procederá a sortearlo de nuevo entre los números vendidos, el próximo lunes 28 de enero de 2019, a las 11:30, en el propio centro.

AMPA del IES Fermín Bouza Brey.