Matrícula Dual

Admisión e matrícula de FP Dual para o curso 2022/2023

Móstrase a continuación a información relacionada sobre a admisión a FP DUAL para o próximo curso 2022/2023.

OFERTA DUAL

OFERTA FORMATIVA FP DUAL CURSO 2022/23

Tedes a continuación a oferta de FP DUAL que se ofrecerá no CIFP Fermín Bouza Brey para o vindeiro curso 2022/2023:

fpDUAL

INNOVACIÓN EN FP

PREMIO DE INNOVACIÓN DE ROBÓTICA COLABORATIVA NO BOUZA BREY

EDUlaura

O Ministerio de Educación e Formación Profesional concedeu o IES Fermín Bouza Brey un proxecto de innovación e investigación aplicadas e transferencia do coñecemento na Formación Profesional, denominado ROBÓTICA COLABORATIVA E CLASIFICACIÓN DE PRODUCTO CON AGV.

O profesor Bieito Calvo, coordinador do proxecto, participou, xunto con representantes dos outros centros, nas primeiras xornadas de formación que tiveron lugar os días 8, 9 e 10 de xuño na sede de FESTO en Barcelona

LogoEduemprende

Premio EDUEMPRENDE

PREMIO PARA LAURA ROMERO NO PROGRAMA EDUEMPRENDE

EDUlaura

Unha alumna de 2º da ESO, Laura Romero, resultou premiada no concurso Atrévete a ter una idea. A súa idea " Audican" foi a gañadora na modalidade INDIVIDUAL SECUNDARIA de este concurso de ideas creativas.

LogoEduemprende

Erasmus+ en Suecia

ERASMUS+ NA ESCOLA DE SECUNDARIA DE BERGTORP

Erasmus Estocolmo

A semana do 16 ó 20 de maio realizouse outra viaxe de Erasmus+ do IES Fermín Bouza Brey. Neste caso foron as profesoras Tatiana Otero e Cristina Pena as que viaxaron a Estocolmo (Suecia) para coñecer de primeira man o sistema educativo sueco na Escola Internacional de Secundaria de Bergtorp. Premendo no seguinte enlace pode consultarse o blog sobre a mencionada estadía formativa:

Axudas curso 2022/2023

Solicitudes Fondo de libros e vales de material escolar

Informamos ás familias que está convocado no DOG do 18/05/2022 a convocatoria de axudas para a adquisición de libros de texto, de material escolar e o Fondo de libros da Xunta de Galicia.

BENEFICIARIOS: Alumnado de educación secundaria.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Do 19 de maio ó 22 de xuño

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través da sede electrónica da Xunta de Galicia ou presencialmente, na secretaría do centro, en horario de 9:00 a 14:00.