Benvida

Benvidos á páxina do IES Fermín Bouza Brey

Programas nos que participa o centro

FPdual

Abalar

Abalar Móbil

Resultado de imagen de contratos programa xunta 2018 Ensinazas deportivas

Contratos Programa

Programa TEI

PLAMBE

eduemprende

Ensinanzas deportivas

MOI IMPORTANTE: Matrícula en Ciclos Formativos do IES Fermín Bouza Brey

A Consellería de Educación vén de liberar a matrícula nos ciclos formativos con prazas vacantes.

Informamos que os seguintes ciclos ofertados polo IES Fermín Bouza Brey dispoñen de prazas vacantes, e as persoas interesadas poderán formalizar matrícula directamente no noso centro educativo, nun primeiro prazo, desde o día 17 ata o día 23 de xullo:

– Ciclo Medio Instalacións Eléctricas e Automáticas

– Ciclo Medio Mantemento Electromecánico

– Ciclo Medio Electromecánica de Vehículos Automóbiles

– Ciclo Superior Mecatrónica Industrial

O Ciclo Superior Automatización e Robótica Industrial, tamén ofertado polo noso instituto, neste momento non dispón de prazas vacantes.

Destacar que o noso centro educativo é referente na comarca en ensinanzas de Formación Profesional relacionadas co ámbito industrial, e estamos a recibir cada vez máis ofertas de empresas para a realización da FCT e contratacións de alumnado que cursa estes estudos.

Outra das vantaxes de cursar un ciclo medio no noso centro é que permiten o acceso directo aos ciclos superiores tamén ofertados.

Ademais este curso, por primeira vez, alumnado de 2º CM Instalacións Eléctricas e Automáticas e de 2º CM Mantemento Electromecánico participou no Programa Erasmus+ para a realización de prácticas nas empresa Renault Cácia de Aveiro en Portugal e Inapal Plásticos do Porto, resultando moi satisfactoria a experiencia, e esperamos continuar nos próximos anos con esta modalidade de realización da Formación en Centros de Traballo (FCT) no extranxeiro.

CRITERIOS DE SELECCIÓN FP DUAL CS MECATRONICA INDUSTRIAL

DATA: 10 DE XULLO DE 2019

HORA: 10:00 h

LUGAR: IES Fermín Bouza Brey ( Rúa Fontecarmoa nº 92 - Vilagarcia de Arosa )

DESCARGAR DOCUMENTO

EXAMES EXTRAORDINARIOS DE SETEMBRO e DATAS DE MATRÍCULA

ESO, BACHARELATO e 1º de FPbásica

Convocatoria de EXAMES EXTRAORDINARIOS de setembro e DATAS PARA A MATRÍCULA de setembro por cursos.

Descargar información aquí.

XORNADA DE CONVIVENCIA ENTRE IES DA COMARCA

O departamento de Relixión, como todos os anos, organiza unha xornada de convivencia de alumnado de 1º e 2º da ESO, con algúns intitutos da comarca.

Foi un día onde os alumnos e as alumnas desfrutaron nas instalacións do Parque Acuático de Cerceda.

FEIRA DE LIBROS DE VERÁN 2019

Estes días podes pasar polo recibidor do instituto e levar de balde algúns dos exemplares expostos.