ADMISIÓN CURSO 2021/2022

Importante

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O ANO ACADÉMICO 2021-2022

Xúntase a continuación toda a información, prazos e documentación sobre o proceso de admisión para o ano académico 2021/2022

Premer aquí

SOLICITUDE BECA ERASMUS+ (GRAO MEDIO E SUPERIOR)

FORMULARIO DE SOLICITUDE DE MOBILIDADE ERASMUS+

FCT GRAO MEDIO E SUPERIOR DO IES FERMÍN BOUZA BREY. CURSO 20/21

SOLICITUDE ONLINE AQUÍ

MÁSCARAS ERASMUS +

MÁSCARAS IES FERMÍN BOUZA BREY - ERASMUS+

O departamento de programas europeos do centro pon á venda unha máscara hixiénica de 3 capas de promoción do

IES Fermín Bouza Brey e o Programa Erasmus+. O prezo é de 5€, resisten ata 66 lavados.

Formulario de solicitude (ata 1 marzo): Preme aquí                     As máscaras estarán dispoñibles o 15 de Marzo

Ficha técnica da máscara no arquivo adxunto                                 Máis información na páxina de Erasmus+

Matrícula ciclo final Baloncesto-Vela

- Aberto o prazo para matrícula do ciclo final de técnico deportivo de vela. Premer aquí (instrucións)

Premer aquí (taxas)

- Aberto o prazo para matrícula do ciclo final de técnico deportivo de baloncesto. Premer aquí (taxas)

Imprimir tres follas do resgardo de taxas para selar no banco

Prazos:

-Alumnado do Bouza Brey que cursou o ciclo inicial no curso 2020-21: Luns 11 de xaneiro-Luns 18 de xaneiro.

-Resto de alumnado: Martes 19 de xaneiro-venres 22 de Xaneiro.

Instrucións servizos dixitais

Instrucións relativas ao uso dos Servizos Educativos Dixitais Corporativos no marco da emerxencia sanitaria derivada da pandemia por Covid-19

Xúntase as Instrucións do 14 de decembro de 2020 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Universidade relativas ao uso dos servizos educativos dixitais corporativos no marco da emerxencia sanitaria derivada da pandemia por Covid-19

Premer neste enlace

Entrega de notas

ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS CORRESPONDENTES Á 1ªAVALIACIÓN

Estimadas familias:

As notas publicaranse o martes 22 de decembro ás 15:00 horas no aplicativo abalarMóbil para o alumnado de todo o centro.

Invitamos ás familias que aínda non teñan descargada a app abalarMóbil que o fagan para poder acceder a todas as cualificacións, faltas e avisos.

Procedemento de distribución de máscaras

PARTICIPACIÓN NO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Orde que regula o procedemento: premer aquí

Resumo da orde: premer neste enlace

Notas importantes:

• O alumnado que fose beneficiario do cheque de material escolar no curso 2020-2021 está exento de cubrir a solicitude.

• Prazo de presentacióndo 17 ao 26 de novembro

• Presentación: Presencial no centro educativo (Aconséllase traer toda a documentación cuberta, non se farán fotocopias no centro)

• ANEXOS para cubrir e participar na convocatoria: premer aquí