OBRADOIRO DESENVOLTO POLO ALUMNADO DE 4º DA ESO.

NESTE ARTIGO DE PRENSA poderás obter información sobre o obradoiro desenvolto polo noso alumnado de 4º, con dúas xornadas de actividades desenvoltas na aula e unha terceira xornada, consistente nunha visita a varias empresas da comarca da Ulloa, que representan perfectamente a idea de emprendemento sostible no medio rural, que é a clave deste obradoiro. É importante rematar facendo mención á moi positiva valoración que Tamara, a monitora deste obradoiro, fixo da actitude do alumnado nesta actividade, así como da súa capacidade para debatir sobre temas de actualidade e o excelente nivel de información que amosaron ao longo destas tres xornadas. Parabéns pois por tan excelente valoración e opinión.