EXCURSIÓN 2º DE BACHERELATO

VISITA DO ALUMNADO DE 2º DE BACHERELATO Á BASÍLICA DE SAN ISIDORO E Á CATEDRAL DE LEÓN

O pasado xoves 21 de abril, o alumnado de 2º de Bacharelato, acompañado polas profesoras, Lorena Piñón, Verónica Santiso e Mª Teresa López, visitaron a cidade de León para coñecer un anaco da arte románica e gótica.

A excursión partiu ás 08.45 h., chegando a León arredor das 12 horas, onde empezaron a visita á Basílica de San Isidoro. Logo do descanso para o xantar, sobre as 17 horas iniciaron a visita á catedral de León.

Arredor das 19 horas emprendeuse  a viaxe de regreso a Vilalba, facendo unha breve parada en Ponferrada para contemplar o Castelo dos Templarios.

A chegada a Vilalba foi ás 22.15 horas, despois dun día intenso e enriquecedor en todos os ámbitos.