Documentos antigos

Actividades do departamento de Matemáticas

O pasado 16 de maio entregáronse os premios das diferentes actividades que organizou o departamento de Matemáticas nestas últimas semanas. Por unha banda, no campionato de cálculo mental resultou gañador Javier González na categoría de 1º e 2ºESO, logo dunha final moi igualada con Lucía González, mentres que na categoría de 3º e 4ºESO o gañador foi Xián Gayoso, vencedor en todas as partidas xogadas.

Programación de Matemáticas. Curso 18-19.

Plan de traballo para o alumnado coas Matemáticas pendentes. Curso 17-18.

Para o alumnado da ESO repártese a materia en dúas partes para examinarse por parciais de cada unha delas. As probas realizaranse no segundo e terceiro trimestre. Se desta forma non se supera a materia, haberá unha proba final no mes de maio.

Grao mínimo dos estándares de aprendizaxe. Curso 18-19

O alumnado deberá demostrar que acadou, polo menos, o 50% dos estándares de aprendizaxe correspondentes ao seu curso. Os estándares de aprendizaxe detállanse a continuación en cada un dos arquivos adxuntos