Curso 2013-2014

Banco de libros. Entrega de libros

Os alumnos de ESO e 1º de Bacharelato poden recoler os libros o día mércores 17 ás 19:00h no Centro.

O BANCO DE LIBROS

SÉS, en concerto

Temos un novo Proxecto Comenius en marcha: CIRCUS EUROLYMPIA

Trátase de coñecer e recrear uns Xogos Olímpicos como se facían na antiga Grecia.

Haberá actividades de deportes, de música, monta de cabalos e de teatro e danza, de xogos tradicionais e de circo.

Presentación do curso 2013-2014

A presentación do curso ás nais/pais será nas datas que se indican abaixo e posteriormente poderán reunirse co titor/a correspondente.

PCPI: 26 de setembro ás 20:00h.

ESO: 30 de setembro ás 20:00h.

BACH: 2 de outubro ás 20:00h.

Lugar: salón de actos do Centro.

Actualización do listado de libros de texto.

Nesta actualización engádense os libros de Educación Plástica e Visual que faltaban por un erro informático.

Listado de libros de texto para o curso 2013-14

Información do Banco de Libros.

Infórmase ós alumnos que cursaron o ano pasado 1º ou 2º de Bacharelato e ainda no entregaron os libros ó Banco de Libros, poden facer a entrega hoxe, martes 17, ás 20:00h no Centro.

Banco do Libros do IES Auga da Laxe.