Curso 2014-2015

Únete e dá o paso!

A alumna Desi Vila acaba de comezar unha campaña de recollida de fondos a través da seguinte conta de ABanca:

IBAN 36 2080 1194 6130 0000 6860

Todos e todas podemos botar unha man. Colabora e difunde!

Procedemento, calendario e documentación para a matrícula do curso 2015/16

MATRÍCULA XUÑO CURSO 2015-2016

Procedemento, calendario e documentación.

Hai dous procedementos para formalizar a matrícula:

Actividades do venres 19 de xuño

Recicletas

Oo longo desta semana instalouse no centro unha exposición de bicicletas antigas. Completarase cunha actividade chamada Recicletas, que amosará aos nosos alumnos a forma de arranxar e reutilizar as nosas bicis. En principio está dirixida aos alumnos de 4º ESO, e realizarase o xoves 18 de xuño.

Información de última hora sobre as PAU

Autobuses PAU: Transporte ó CUVI (Facultade Filoloxia e Tradución)

Día 10:

Saída do Centro ás 08:15h, facemos alguna parada por Vincios.

Volta ó Centro ás 19:45h.

Visita ao Mosteiro de Poio

O departamento de Relixión católica do centro organizou unha visita ao Mosteiro de Poio para o alumnado matriculado na materia no curso de 1º de ESO. Esta saída terá lugar o vindeiro luns 25 de maio.

Mesa redonda

O departamento de Filosofía organizou unha mesa redonda co gallo das eleccións municipais, á que foron invitadas todas as formacións políticas que se presentan na nosa localidade. Terá lugar o mércores 20 ás 17 horas no IES Auga da Laxe.

No seguinte enlace podes ler a nova completa no Faro de Vigo.

Visita á cidade de Ourense

Os alumnos de relixión de 2º de ESO terán a oportunidade de visitar a cidade de Ourense nunha actividade preparada polo Departamento de Relixión do centro o vindeiro luns 11 de maio.

Visita a Viza Automoción

O Departamento de Economía do centro organizou unha visita ás instalacións da empresa Viza Automoción (O Porriño) para coñecer o funcionamento dunha empresa próxima ao noso concello. Participará o alumnado de economía de 1º de Bacharelato e de Obradoiro de iniciativas Emprededoras de 3º ESO. Terá lugar o vindeiro luns 11 de maioAPRAZADA AO 18 DE MAIO