Complementarias

Traballando para a próxima visita a Vire (Francia)

Na primavera o noso alumnado de 3º da ESO  visitou a Normandía francesa no marco dun intercambio escolar co Collège Saint Jean Eudes de Vire. Durante a estancia de 7 días, o alumnado viviu coas familias de acollida, coñeceu a cultura e a gastronomía, coñeceu tamén o sistema educativo francés e tivo a oportunidade de visitar lugares como Vire, Villedieu-les-Poêles, le Mont Saint Michel, Granville, Caen ou inclusa as praias do desembarco do seis de xuño de 1944.
A experiencia foi moi satisfactoria, tanto a nosa estancia en Vire como a visita dos compañeiros franceses aos poucos días.
Repetirémola para co curso 2018-2019!

Nos adxuntos quedan algunha imaxes do intercambio 2017-2018.

Suspendida a andaina do sábado 12 de maio

A Andaina por Vilaza e Chaín organizada polo EDLG do IES Auga da Laxe, prevista para o sábado 12, foi suspendida, debido as previsións metereolóxicas (mal tempo). Descupen as molestias

Andaina para o 12 de maio

Para o sábado 12 de maio, Balbordo, o Equipo de Dinamización Lingüística do instituto, convoca ás familias, profesorado e alumnado a unha andaina por Vilaza e Chaín con saída e volta dende e ao centro.
Toda a información está no arquivo adxunto.

VI Campus de Verán XuvenCiencia no Campus Lugo de la USC

O Campus XuvenCiencia terá lugar do 2 ao 6 de xullo e vai dirixido ao alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC.

»

Limpeza de ríos

Proxecto Ríos organiza con diferentes entidades unha limpeza s

Obradoiro sobre os nosos ríos

Co fin de coñecer mellor os nosos ríos, o alumnado de 1º ESO do centro realizará unha serie de obradoiros sobre o sistema fluvial dos ríos Miñor e Zamáns o vindeiro martes 28 de abril

Exposición de fotografía

O venres 17 de abril ás 21 h inauguramos no instituto a exposición de fotografía Tres miradas, na que as fotógrafas Rebeca Tizón, Clara Caulfield e Nuria Castro, alumnas e ex-alumnas do noso centro, amosaron algo do seu extraordinario potencial creativo.

Ademais contamos cunha actuación musical a cargo do dúo Ameva que está tamén formado por ex-alumnos do centro (Eva Correa Diego Bea)

Visita a San Campio de Lonxe (Tomiño)

O próximo 27 de novembro o alumnado de 1º ESO fará unha visita ao templo de San Campio, co fin de realizar unha tarefa da materia de Relixión.

Emigración e inmigración en Galicia

Estamos facendo una actividade sobre a emigración dos nosos familiares

(devanceiros ou actuais, mortos ou vivos) e dos inmigrados en Galicia.