Taboleiro

Información xeral para o alumnado

Admisión de alumnado para o curso 2017/18

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2017/18: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios.

ADMISIÓN ESO E BACHARELATO 2017-2018

Formación en linguas estranxeiras

Informamos a todo o alumnado e as súas familias, que o pasado día 27 de febreiro, convocáronse as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

• O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia

Máis información aquí.

Documento de autorización para as folgas do alumnado

Nas seguintes ligazóns podemos descargar os documentos para autorizar as folgas do alumnado.

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio

Calendario Setembro - Outubro

As cualificacións de 2º de Bach. publicaranse o luns 5 ás 19:30 horas no taboleiro do instituto.

A entrega de cualificacións de ESO e 1º Bach. será o mércores 7 ás 11:00 horas.

O prazo de matrícula remata o día 9 de setembro.

Setembro  -  Outubro

1, 2 e 5

Exámenes de setembro

5

Ás 19:30 hs. publicación das notas de 2º de bacharelato

6

Prazo de reclamación ás notas de 2º de bacharelato, ata as 14 horas.

6 e 7

Prematrícula para a PAU, no Centro, para o alumnado que superou 2º de bacharelato en setembro.

7

Entrega de notas ás 11:00 para o alumnado de ESO e 1º de bacharelato

7, 8 e 9

Datas de matrícula para o alumnado da ESO, 1º e 2º de bacharelato.

8

Matrícula PAU por parte do Centro no Lerd

14, 15 e 16

Realización dos exercicios da PAU

15

Data de comezo do curso

15

Recollida dos vales de axudas libros e material escolar

22

Publicación na CIUG, nos LERD e na Internet das cualificacións provisionais da PAU

3 de outubro

Remate do prazo para a solicitude de beca, tanto a de necesidades educativas especiais como a de estudios postobrigatorios.

9 de outubro

Remate do prazo para solicitar axudas libros e material escolar para o alumnado de 4º da ESO que repita curso durante o ano académico 2016/17

Datas de Matrícula

O prazo de matrícula para o curso 2016/17 do alumnado que aprobou tódalas materias en xuño, remata o día 12 de xullo.

Exames de setembro: calendario e horario

Podedes consultar o horario de exames do mes de setembro do curso 2015/16 no ficheiro que se xunta.

Calendario de probas finais de 2º de Bacharelato

No arquivo que se achega tedes o calendario de probas finais de 2º de bacharelato.

Listaxe de persoas admitidas para o vindeiro curso 2016/17

Estan a disposición das persoas interesadas, as listaxes provisionais de alumnado admitido para o vindeiro curso 2016/17, tanto para secundaria como para bacharelato. Estas listaxes poderán consultarse nesta mesma páxina ou nos taboleiros de información do centro. Ao non ter solicitudes NON admitidas non se publica a listaxe correspondente.

As persoas que o desexen, poderán formular a súa reclamación a partir de mañá e ata o  día 7 de abril, ámbolos dous incluídos, na secretaría do centro.

Carreira a prol da corresponsabilidade

O alumnado de 3º ESO participará o vindeiro venres 4 de marzo na Carreira a prol da corresponsabilidade, que se celebrará polas rúas de Gondomar para conmemorar o Día Internacional da Muller.