Taboleiro

Información xeral para o alumnado

Documento de autorización para as folgas do alumnado

Nas seguintes ligazóns podemos descargar os documentos para autorizar as folgas do alumnado.

RELACIÓN DE SOLICITUDES ADMITIDAS PARA O CURSO 2017/18

No arquivo adxunto está a relación de alumnado admitido para o vindeiro curso 2017/18

Admisión de alumnado para o curso 2017/18

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2017/18: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios.

ADMISIÓN ESO E BACHARELATO 2017-2018

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio

Calendario Setembro - Outubro

As cualificacións de 2º de Bach. publicaranse o luns 5 ás 19:30 horas no taboleiro do instituto.

A entrega de cualificacións de ESO e 1º Bach. será o mércores 7 ás 11:00 horas.

O prazo de matrícula remata o día 9 de setembro.

Setembro  -  Outubro

1, 2 e 5

Exámenes de setembro

5

Ás 19:30 hs. publicación das notas de 2º de bacharelato

6

Prazo de reclamación ás notas de 2º de bacharelato, ata as 14 horas.

6 e 7

Prematrícula para a PAU, no Centro, para o alumnado que superou 2º de bacharelato en setembro.

7

Entrega de notas ás 11:00 para o alumnado de ESO e 1º de bacharelato

7, 8 e 9

Datas de matrícula para o alumnado da ESO, 1º e 2º de bacharelato.

8

Matrícula PAU por parte do Centro no Lerd

14, 15 e 16

Realización dos exercicios da PAU

15

Data de comezo do curso

15

Recollida dos vales de axudas libros e material escolar

22

Publicación na CIUG, nos LERD e na Internet das cualificacións provisionais da PAU

3 de outubro

Remate do prazo para a solicitude de beca, tanto a de necesidades educativas especiais como a de estudios postobrigatorios.

9 de outubro

Remate do prazo para solicitar axudas libros e material escolar para o alumnado de 4º da ESO que repita curso durante o ano académico 2016/17

Datas de Matrícula

O prazo de matrícula para o curso 2016/17 do alumnado que aprobou tódalas materias en xuño, remata o día 12 de xullo.

Exames de setembro: calendario e horario

Podedes consultar o horario de exames do mes de setembro do curso 2015/16 no ficheiro que se xunta.

Calendario de probas finais de 2º de Bacharelato

No arquivo que se achega tedes o calendario de probas finais de 2º de bacharelato.

Listaxe de persoas admitidas para o vindeiro curso 2016/17

Estan a disposición das persoas interesadas, as listaxes provisionais de alumnado admitido para o vindeiro curso 2016/17, tanto para secundaria como para bacharelato. Estas listaxes poderán consultarse nesta mesma páxina ou nos taboleiros de información do centro. Ao non ter solicitudes NON admitidas non se publica a listaxe correspondente.

As persoas que o desexen, poderán formular a súa reclamación a partir de mañá e ata o  día 7 de abril, ámbolos dous incluídos, na secretaría do centro.

Formación en linguas estranxeiras

Informamos a todo o alumnado e as súas familias, que o pasado día 27 de febreiro, convocáronse as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

• O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia

Máis información aquí.