Curso 2017-2018

Despedida do curso 2017-2018. Mércores 27 ás 19:30 horas

Acto de despedida do curso 2017-2018, aberto a toda a Comunidade Educativa: Despedida de 2º de bacharelato,  de ESO e 1º de bacharelato. Inauguración da Instalación e exposición dos murais cerámicos.

Convidamosvos especialmente a este acto, dándovos as grazas por anticipado, e esperando contar coa vosa presenza.

O Equipo Directivo

Procedemento, calendario e documentación para a matrícula ordinaria do curso 2017/18

MATRÍCULA ORDINARIA CURSO 2017-2018

Logo matrícula escolar     Procedemento, calendario e documentación.

Hai dous procedementos para formalizar a matrícula:

1. Descargar, cubrir e imprimir todos os impresos do noso sitio web (en breve colocaranse aqui os impresos), cubrilos e entregalos na secretaría do Instituto.

2. Recoller na conserxería do Instituto a documentación, cubrir os impresos e entregalos na secretaría do Instituto.

Seguro escolar:

O alumnado, agás o de 1º e 2º de ESO, no momento de formalizar a matrícula, deberá ter pagado o seguro escolar.

• Pagar en  ABANCA ou facer unha transferencia bancaria de 1.12 € e traer o xustificante.

Nº de conta do Instituto para facer o pago: ES37 2080 5035 0430 4000 8371

(Poñer como concepto: Seguro escolar + nome alumno)

Calendario de matrícula extraordinaria 2017

O alumnado que promocione fará a matrícula no período ordinario, entre os días 22 de xuño ata o 10 de xullo de 9:30 a 14 horas.

NOTAS:

•  Só se formalizarán as matrículas coa documentación completa.

•  A documentación para facer a matrícula, para os que non a descarguen da nosa web, recóllese na secretaría, de 9:30 a 14 horas.

DOCUMENTACIÓN PARA A MATRÍCULA

3.- Fotocopia da Tarxeta Sanitaria

4.- Fotocopia do DNI (Se ten)

5.- Certificación académica das/os alumnas/os que veñan doutro Centro (agás as/os alumnas/os do CEIP Chano Piñeiro)

4.- Fotocopia do DNI

4.- Fotocopia do NUSS

5.- 1 fotocopia do DNI

6.- Ingreso de 1,12 € en Abanca na conta ES37 2080 5035 0430 4000 8371

7.- Certificación académica dos/as alumnos/as que veñan doutro centro (agás as/os alumnas/os do IES Terra de Turonio

Calendario xuño - xullo

DIA

15/06

Avaliación de materias pendentes. 1º Bach e ESO

20/06

Avaliación 1º de Bacharelato

20/06

Data límite da recollida de libros do fondo solidario para o alumnado que aprobara en xuño

22/06

Avaliación 1º e 2º ESO

22/06

Remate de prazo de presentación de solicitudes do fondo solidario

25/06

Avaliación de 3º e 4º da ESO

26/06

Entrega de notas

26/06

Comezo do prazo de matrícula

10/07

Remate do prazo de matrícula

12/07

Publicación das listaxes provisionais das solicitudes do fondo solidario

Primeira xornada de portas abertas da Facultade de Informática da Universidade da Coruña.

O luns 18 de xuño, a partir das 12:00, celebraremos a primeira xornada de portas abertas da Facultade de Informática da Universidade da Coruña.

Fomos o primeiro centro en contar con estudos universitarios de informática en Galicia e actualmente somos o máis grande entre as tres posibilidades existentes e o único no qu

VI Xornada de portas abertas na Escola de Enxeñaría Industrial

Durante a xornada, prevista para o vindeiro 20 de xuño de 2018, os asistentes coñecerán as instalacións e terán a ocasión de resolver as súas dúbidas sobre as titulacións ofertadas polo centro. A asistencia é gratuita pero é preciso reservar a túa praza enchendo o formulario que atoparás premendo aquí.

Xornada de presentación do Grao en Enxeñaría Aeroespacial

O campus de Ourense acolle unha xornada aberta de presentación do Grao de Enxeñaría Aeroespacial, titulación única no mapa universitario galego que comezou a impartirse neste campus no curso 2016/2017. A xornada, especialmente orientada ao estudantado interesado en cursar estes estudos o vindeiro curso, permitirá ás persoas asistentes coñecer as características deste grao e as súas saídas profesionais.

Coñece como traballa un director de hotel

O Centro Superior de Hostalaría de Galicia convídavos a visitar un hotel para que coñezades como traballa o director, profesional que se forma na escola. O sábado, 23 de xuño, Miguel Tilve ensinaravos o AC Vigo Palacio Universal.

Construíndo comunidades educativas inclusivas

O CFR de Vigo en colaboración con FOANPAS organiza unha actividade formativa titulada Construíndo comunidades educativas inclusivas que se desenvolverá o vindeiro sábado día 26 de maio no Verbum de Vigo ( Avda.

Sesión formativa sobre educación emocional

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitara invita ás familias a asistir a unha formación titulada A educación a debate que consta de va

Suspendida a andaina do sábado 12 de maio

A Andaina por Vilaza e Chaín organizada polo EDLG do IES Auga da Laxe, prevista para o sábado 12, foi suspendida, debido as previsións metereolóxicas (mal tempo). Descupen as molestias