PROXECTO COMENIUS - ELAY ("European Leisure among Youngsters")

00/00/

Tras non dotar aos compañeiros de Águeda (Portugal) coa subvención correspondente por parte da súa Axencia Nacional COMENIUS, convertémonos nós nos coordinadores deste proxecto.
O título do proxecto é "ELAY - European Leisure among Youngsters" que se levará a cabo en inglés.

Colaboramos con 3 socios europeos máis:
- O Lycée Racan de Château-du-Loir (Pays de la Loire)- Francia
- O Schulzentrum des Sekundarbereichs II an der Grenzstraße de Bremen - Alemaña
- O Centre Scolaire Saint-Joseph Saint-Raphaël de Sougné-Remouchamps - Bélxica

Entre os días 19 e 23 de novembro seremos os anfitrións do primeiro encontro cos nosos socios. Virán 9 profesores das escolas citadas e durante estes días traballaremos na programación das actividades que se desenvolverán nos próximos dous anos, en relación con este proxecto, ademais de ensinarlles a nosa cidade e arredores.

Manterémosvos informados de todo o relacionado con este proxecto a través da nosa web e do noso novo blog: http://comeniusproject-elay.blogspot.com/

Elisa Álvarez Fernández (Coordinadora do Proxecto)