Deportes, Música, Radio patio, Taboleiro

Horario dos grupos

CURSO 2016/17

Para ver o horario de cada grupo preme no nome do grupo.

PARABÉNS A RAMÓN! XII XORNADAS DE CULTURA MARIÑEIRA: "MUROS MIRA AO MAR"

Temos que lle dar os parabéns a Ramón, alumno de 4º ESO do noso Instituto, a quen lle foi entregado o pasado martes un diploma premiándoo por ser o finalista na categoría de ESO no concurso de carteis correspondente ás XII Xornadas de Cultura mariñeira: "Muros mira ao mar", que se celebrarán os vindeiros días 8, 9 e 10 de xullo.

Asimesmo, o noso centro foi galardoado con outro diploma pola súa participación no citado concurso.

A continuación podedes ver fotografías deste acto:

VISITA DO NOVO ALUMNADO DO IES AS INSUAS PARA O VINDEIRO CURSO 2016/2017

Un ano máis, o noso instituto organiza unha visita para o alumnado de 6º de Primaria dos seus colexios adscritos, o CEIP plurilungüe Ricardo Tobío de Esteiro e o CEIP plurilungüe de Louro.<

Convocatoria de prazas en Centros Residenciais Docentes para o curso 2016/2017

Convócanse prazas de residencia nos Centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para cursar estudos postobrigatorios non universitarios no vindeiro curso académico 2016/2017.