Actividades, ANPA, Novas

MATRICULACIÓNS DO IES AS INSUAS PARA O CURSO ACADÉMICO 2016/17

A continuación especifícanse os prazos de presentación da solicitude de matrícula do IES As Insuas para o curso académico 2016/2017 no seu prazo ordinario (xuño-xullo):

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva

Lun, 27/02/2017 - 09:14

Xúntase a Orde do 2 de febreiro de 2017 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

• O prazo para a presentación de solicitudes será do 28 de febreiro ata o 27 de marzo (incluído)

• A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

Influencia Das Novas Tecnoloxías Na Adolescencia

As ANPAS de As Insuas e Fontexería convocanvos a unha conferencia no salón de actos deste último instituto este próximo lunes, día 31 ás 19.30.

TEMPO DE REFLEXIÓN

Non deisedes de leelo

PAIS LEEDEME

PAIS
LEEDEME

¿Qué É A motivación académica?

Horario de Titorías de Nais/Pais

Para ver o horario de cada titor/a neste curso 2016/17 para recibir aos pais/nais acceda ao seguinte arquivo: