Os nosos Videos

Shakespeare in London

Parte do alumnado de cuarto da ESO está a participar nun concurso de curtametraxes relacionados co insigne escritor británico William Shakespeare. Precisan dos vosos votos para optar á selección final (so os 10 primeiros dos 491 participantes accederán a ela), por iso convidámosvos a que participedes na votación no seguinte enlace:

Entrar a votar.

Seminario 5. Capítulo 3

Coincidindo co fin de curso tivo lugar a estrea do terceiro capítulo da serie Seminario 5. Teremos que esperar ao vindeiro curso para saber como sigue...

Seminario 5 Teaser

Webserie Seminario5, 1º Tempada. Feita dende o departamente de música. Intervén alumnado e profesorado. Disfruta dos primeiros capítulos: 01 e 02

REALIDADE AUMENTADA no IES As Barxas

Traballo realizado polos alumnos de plástica de 1º ESO D.

Duetos para frautas de bicos

Exercizos de composición dos nosos alumnos de 2ºESO.

Festival de Nadal

Festival de Nadal protagonizado polos alumnos de música do Centro, baixo a dirección dos profesores Jose Luis Pena e Seso Durán. Presenta o festival, Lucía Parcero. Parabéns polo traballo realizado.

A Wonderful Class

Estupendo vídeo protagonizado polos alumnos de inglés de 4º ESO do noso Centro. Editado e producido pola súa profesora, Palmira Calvar. Felicidades polo traballo realizado!

24 de Febreiro. Día de Rosalía de Castro.

Animación feita polos alumnos do Obradoiro de Plástica do noso Centro con motivo do día de Rosalía

Participamos tamén, xunto con 30 centros máis do Morrazo, na elaboración do seguinte video-homenaxe a Rosalía. Un proxecto coordinado polo Enlg do CPI DE SEQUELOS Marin para conmemorar o 24 de febreiro, día do nacemento da poetisa galega "Rosalía de Castro", cunha lectura colectiva da súa obra por 31 centros do Morrazo

O vídeo empeza con unha animación realizada polo departamento de educación plástica do IES as Barxas

Amor de Plastilina

Unha nova creación do Obradoiro de Plástica de As Barxas. Noemi Costas, Sebastián Pérez, Sira Martínez, Claudia Fernández , Gabriel e Elena fan este estupendo Stop-Motion con motivo do día dos Namorados.