LIBROS de TEXTO CURSO 18/19

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/19

No seguinte enlace está o arquivo co listado dos libros de texto para o vindeiro curso escolar: Libros de texto

Recomendamos non comprar os libros de texto ata saber se teñen ou non fondo de libros (e cales lle corresponden) e tamén falar cos profesores a comezo de curso.

O alumnado que teña libros de préstamo para a convocatoria de setembro terá que devolvelos o día que veñan a recoller as notas.

CONVOCATORIA ANPA

ANPA AS BARXAS

Convoca a todos os país e nais a unha reunión extraordinaria, o vindeiro venres, dia 15 de abril, ás 20.00 horas, co seguinte orde do dia:

1.- Cambio horario escolar.

2.- Recollida de firmas para a instalación de taquillas en todas as aulas.

3.- Recollida de firmas para solicitar a colocación de marquesinas por parte do concello xunto ao instituto para que os rapaces poidan resguardarse nos dias de chuvia.

Atentamente, a Xunta directiva.

En Moaña, a 11 de abril de 2016.