LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

O alumnado matriculado en xuño na ESO pode pasar a recoller o vale para axuda de material e libros de texto. Están á vosa disposición na secretaría do centro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Nos seguintes enlaces, pódese acceder ao listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto. A listaxe definitiva de admitidos sairá o vindeiro 15 de setembro.

Enlace 1 Enlace 2 Enlace 3
Enlace 4 Enlace 5 Enlace 6

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2016/17

Para consultar o listado dos libros de texto para o vindeiro curso académico 2016/17, premede no seguinte enlace.

Libros de texto

CONVOCATORIA ANPA

ANPA AS BARXAS

Convoca a todos os país e nais a unha reunión extraordinaria, o vindeiro venres, dia 15 de abril, ás 20.00 horas, co seguinte orde do dia:

1.- Cambio horario escolar.

2.- Recollida de firmas para a instalación de taquillas en todas as aulas.

3.- Recollida de firmas para solicitar a colocación de marquesinas por parte do concello xunto ao instituto para que os rapaces poidan resguardarse nos dias de chuvia.

Atentamente, a Xunta directiva.

En Moaña, a 11 de abril de 2016.