Xefatura de estudos

Prazos e instrucións para a matrícula.

Este ano, dadas as circunstancias, por motivos de seguridade establecéronse quendas para realizar a matrícula no instituto. Podedes consultar toda a información sobre as quendas e a documentación que presentar nos arquivos adxuntos.
Os impresos pódense recoller na conserxería do centro a partir do vindeiro martes.

Calendario de exames finais presenciais de xuño para o alumnado con perda de avaliación continua.

Nos documentos adxuntos figuran as datas en que se celebrarán os exames presenciais dos departamentos de Automoción, Informática, e materias de 2º de Bacharelato para o alumnado con perda do dereito de avaliación continua. Estes exames terán lugar sempre que as condicións o permitan. É conveniente consultar nesta páxina as posibles actualizacións de información.

Prematrículas curso 2020-2021

Poñemos á vosa disposición os formularios de prematrícula.

Cómpre entregalos impresos e cubertos na primeira semana lectiva tras a suspensión por mor da pandemia.

Organización do principio de curso 2019-2020

O vindeiro 17 de setembro TODOS OS CURSOS de ESO, BACHARELATO, CICLOS FP, FPB e FP Dúal 2019-2020 do IES A SANGRIÑA celebrarán a súa presentación de 8:20 a 9:10 h nas aulas de referencia correspondentes coas súas titoras ou titores. De seguido, o horario e as clases desenvolveranse de xeito normal.

Prégase que se comproben ese día as listas do alumnado e os seus grupos correspondentes nos taboleiros ao efecto situados no vestíbulo do centro polo que se recomenda estar coa debida antelación. O profesorado do centro estará organizando esta acción.

O servizo de transporte escolar funcionará coas rutas e horarios habituais. Ao longo desa mañá do día 17, o Equipo Directivo celebrará no Salón de Actos do centro actos de acollida para os grupos de PRIMEIRO DA ESO e de PRIMEIRO DE BACHARELATO para o curso 2019-2020 (só alumnado) no seguinte horario:

• 1º ESO de 10:30 a 11:05 h.
  • 1º BACHARELATO 13:10 a 14:00 h.

Durante os seguintes días desa primeira semana programaranse actos de acollida semellantes para os restantes grupos segundo programación a comunicar.

• ESA: Presentación cos respectivos titores/as o martes 17 ás 19:30 h.
  • Bacharelato de PERSOAS ADULTAS: Presentación cos respectivos titores/as o martes 17 ás 16:30 h.