Aliméntate Ben. Materia Bioloxía

Dentro do Plan Proxecta no noso centro traballamos no  Programa Aliméntate Ben, e realizamos una serie de actividades dende distintas materias para fomentar a dieta saudable do noso alumnado.

Proxecta

Na materia de Bioloxía os alumnos aprenderon a interpretar unha etiqueta alimenticia. Para iso, primeiro buscaron información sobre os datos obrigatorios que debe conter unha etiqueta alimentaria, e despois os identificaron en diferentes envoltorios de alimentos que eles trouxeron do seu fogar.

Fixeron carteis con esas etiquetas e coa información recollida. Ademais analizaron o contido en nutrientes que posuían eses produtos, despois analizaron  si as cantidades eran saudables ou non, facendo un semáforo moi visual donde se indicaban os contidos altos, medios e baixos.

Semáforo

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos