Programa Grecia 2018

Venres 20 abril

SANTIAGO – MADRID - ATENAS   Presentación no aeroporto de Santiago para trámites de facturación e embarque. Saída ás 6:40 en voo de Iberia (estar no aeroporto 4.40 para os que facturen, 5.15 para o resto), vía Madrid, con destino Atenas. Chegada estimada ás 15:00 hora local. Traslado en autocar privado ao hotel Astor 4* en Atenas.  Aloxamento.

Recorrido centro Atenas: Praza Sintagma, Parlamento, Xardins nacionais, Arco de Adriano e Templo do Zeus Olímpico, linterna de Lisicrates.

Cea e tempo libre.

Sábado 21 abril   ATENAS   Almorzo no hotel.

Catedral, Agora Romana (Biblioteca de Adriano e Torre dos ventos), Acrópolis.

Xantar

Agora Grega (templo de Hefestos, representación grupo de filosofía)

Tempo Libre.

Domingo 22 abril  ATENAS – PELOPONESO

Almorzo e saída en autocar privado acompañados por un guía oficial de fala hispana. Pasaremos polo canal de Corinto, Corinto Antiga e Nauplia. Chegada ao Hotel Tolo 3*, cea  aloxamento.

Luns 23 abril

PELOPONESO Almorzo e visita de Mycenas e o  Teatro de Epidauros e visita de Palamidi.  cea  e aloxamento.

Martes 24 abril

PELOPONESO – ATENAS  Almorzo e saída dende Nauplia cara Atenas, visitando Palamidi, Tirintha Antigua. Chegada a Atenas e acomodación no hotel Astor 4*.

Tempo libre.  Aloxamento.

Mércoles 25 abril

ATENAS – MADRID – SANTIAGO  Almorzo.

Plaza Monastiraki, tempo libre para compras

Traslado en autocar privado ao aeroporto de Atenas para saída ás 15:45 en voo de Iberia, vía Madrid.  Chegada estimada a Santiago a las 23:50.

GASTOS PREVISTOS:

- Fianza para o hotel: 10 euros.

(Hotel Astor – Atenas

No se requerirá ninguna fianza, pero antes de la partida revisarán y chequearan todas las habitaciones. Si no hay ningún daño en las habitaciones, perfecto. Si hay algún desperfecto, deberán hacerse cargo. El Tour Leader lo pagará directamente.

Hotel Tolo – Tolo

El hotel necesita 500 € de fianza a la llegada del grupo. Si no hay ningún daño en las habitaciones a la salida del grupo, la fianza se la devuelve a tour leader completa.

Mi recomendación: que cuando lleguéis a cada hotel reviséis las habitaciones.)

- Tasas turistícas: 4,5 euros persoa

- Dúas ceas no hotel de Nauplia: 24 euros

-  Visitas: en principio son gratuitas para grupos con carnés de estudante pero nunca se sabe.

Total: 38,5, o alumnado entregará aos seus titores 40 euros ao longo de esta semana.

DOCUMENTACIÓN

- fotocopia do DNI

- fotocopia do pasaporte ou autorización da policía/garda civil

- Fotocopias da tarxeta sanitaria.

- Autorización pais/nais.

- Carné de estudante europeo

CONTACTO

O profesorado acompañante pon á vosa disposición o teléfono 638 01 11 71 para utilizar só en casos de necesidade. Tamén se creará un grupo de whatsapp co alumnado exclusivamente para temas organizativos.

RECOMENDACIÓNS

Recomendase facturar a equipaxe (máximo 23 kg) e non levar na mesma obxetos ou sustancias non permitidas nos vos.