Teatro

" Vai No Dentista, o grupo de teatro coordinado polo EDL do noso instituto, acaba de gañar por quinta volta en vinte anos de historia, e segunda consecutiva, o Certame de Teatro Intercentros de Santiago de Compostela, na categoría de secundaria. Parabens!.

O grupo, dirixido maxistralmente por Daniel Baamonde, puxo en escena o pasado xoves, 23 de abril, a peza "O Incidente", unha versión baseada na "Ópera Pánica. Cabaret Trágico" de Alejandro Jodorowsky, mais chea de xiros e monólogos aportados polos mesmos integrantes de Vai No Dentista.
Tal e como figura nas bases do certame, o centro gañador disfrutará do privilexio de ver representada a súa obra no Teatro Principal de Santiago de Compostela, durante o acto de entrega de premios que terá lugar o vindeiro martes, 19 de maio, ás 20:00 horas.
A entrada ao Principal será gratuita ese día para todos e todas os que vos queirades achegar a disfrutar, un ano máis, e xa van vinte, dun serán de teatro escolar en galego.

Aproveitamos a ocasión para felicitar de corazón a todo o noso alumnado, que se amosou absolutamente respectuoso co resto dos grupos participantes, gardando un silencio exemplar durante cada unha das respresentacións que tiveron lugar no noso salón de actos durante a semana do Certame Intercentros. "