Localización, Dependencias, Organigrama, Secretaría, Consello escolar, Profesorado, Equipo directivo, Convivencia

mail art Antonio Fraguas

Non deixes de consultar o blog do proxecto de arte postal sobre cultura tradicional e Antonio Fraguas. Verás todas as obras que nos van chegando.

TERCEIRO MERCADILLO SOLIDARIO TROCAME-ROQUE

O venres 8 de Maio terá lugar a terceira edición do MERCADILLO SOLIDARIO, en horario de tarde.

Coma sempre, ademais dos postos de venda (artesanía, repostería...) e troco, haberá obradoiros para todas as idades.

MESA REDONDA FONTIÑAS SOMOS TODOS

Xornada de sensibilización sobre a discapacidade e a inclusión
O 23 de Febreiro no Centro Socio-Cultural das Fontiñas terá lugar un

O Centro atópase no polígono de Fontiñas, na rúa Londres, nº 10.

Santiago de Compostela. CP 15707

Os teléfonos son 981588498 ou 981588322.

O fax: 981588254.

V MERCADILLO TRÓCAME-ROQUE

O vindeiro 12 de maio celebraremos no CC Área Central o V MERCADILLO SOLIDARIO TRÓCAME-ROQUE.

As inscricións poderán entregarse no IES Antonio Fraguas, no CEIP de Fontiñas e no CEIP Plurilingüe Monte dos Postes.

A NOSA VIDA EN POSITIVO IV

Cuarta edición do proxecto comunitario da rede do Barrio de Fontiñas e do IES Antonio Fraguas, A NOSA VIDA... EN POSITIVO?  sobre VULNERABILIDADE SOCIAL NOS ADOLESCENTES.

A directora xeral de Xuventude visita a Correspondentes xuvenís e Mediadores do IES Antonio Fraguas

Unha representación do noso alumnado (programa de Mediación Escolar e Correspondentes Xuvenís) participou nunha mesa redonda sobre IGUALDADE na Xornada Europea de Información Xuvenil. Onte recibimos a Directora Xeral quen falou da importancia destes programas e agradeceu a participación do noso alumnado.

IV MERCADILLO SOLIDARIO TRÓCAME-ROQUE

Este é o cartaz do IV Mercadillo Solidario TRÓCAME-ROQUE

Será o 20 de MAIO, venres, de 16.30 a 19.30. En ÁREA CENTRAL. FONTIÑAS.

Coma sempre A RAPAZADA será a protagonista con postos de venda de artesanía, repostería, troco de xogos, libros, comics, e videoxogos.

Haberá tamén obradoiros, actividades e actuacións musicais.

Xúntase a folla de inscripción.