You are hereLocalización, Dependencias, Organigrama, Secretaría, Consello escolar, Profesorado, Equipo directivo, Convivencia

Letras Galegas 2020: Don Ricardo Carvalho Calero

AS NOSAS LETRAS E A NOSA LINGUA, SEMPRE!

mail art Antonio Fraguas

Non deixes de consultar o blog do proxecto de arte postal sobre cultura tradicional e Antonio Fraguas. Verás todas as obras que nos van chegando.

CONVOCATORIA ABERTA DE MAIL ART SOBRE CULTURA TRADICIONAL. O LEGADO DE ANTONIO FRAGUAS

Animádevos a participar!!

No pdf que se xunta tedes información.

!

V MERCADILLO TRÓCAME-ROQUE

O vindeiro 12 de maio celebraremos no CC Área Central o V MERCADILLO SOLIDARIO TRÓCAME-ROQUE.

As inscricións poderán entregarse no IES Antonio Fraguas, no CEIP de Fontiñas e no CEIP Plurilingüe Monte dos Postes.

A NOSA VIDA EN POSITIVO IV

Cuarta edición do proxecto comunitario da rede do Barrio de Fontiñas e do IES Antonio Fraguas, A NOSA VIDA... EN POSITIVO?  sobre VULNERABILIDADE SOCIAL NOS ADOLESCENTES.

A directora xeral de Xuventude visita a Correspondentes xuvenís e Mediadores do IES Antonio Fraguas

Unha representación do noso alumnado (programa de Mediación Escolar e Correspondentes Xuvenís) participou nunha mesa redonda sobre IGUALDADE na Xornada Europea de Información Xuvenil. Onte recibimos a Directora Xeral quen falou da importancia destes programas e agradeceu a participación do noso alumnado.

IV MERCADILLO SOLIDARIO TRÓCAME-ROQUE

Este é o cartaz do IV Mercadillo Solidario TRÓCAME-ROQUE

Será o 20 de MAIO, venres, de 16.30 a 19.30. En ÁREA CENTRAL. FONTIÑAS.

Coma sempre A RAPAZADA será a protagonista con postos de venda de artesanía, repostería, troco de xogos, libros, comics, e videoxogos.

Haberá tamén obradoiros, actividades e actuacións musicais.

Xúntase a folla de inscripción.

BLOG DE ORIENTACIÓN E PROGRAMA ORIENTA

Xa tedes á vosa disposición o programa ORIENTA E O BLOG  de orientación deste programa.

III ENCONTROS DE CENTROS PARA UNHA CONVIVENCIA POSITIVA

Este ano, os III ENCONTROS DE CENTROS PARA UNHA CONVIVENCIA POSITIVA terán lugar en Vilagarcía os días 17 e 18 de abril. De novo, Fisterra, Negreira e nós colaboramos na organización destes encontros e participamos neles.

Un grupo de profesorado e alumnado do IES asistirá a estas xornadas.

As familias tamén poderán asistir.