You are hereTics, Informática

Tics, Informática

Guia para as familias sobre a aplicación Abalar Móbil.

No seguinte fichiero adxunto podedes visualizar e descargar unha detallada guia sobre a instalación, rexistro e funcionalidades da aplicación Abalar Móbil. Recordamos que esta aplicación está dispoñible para todas as familias de alumnado matriculado no noso centro educativo.

Guia profesorado sobre o espazo Abalar.

No seguinte ficheiro adxunto podedes visualizar e descargar a guia actualizada para o profesorado sobre o uso do espazo Abalar.

Aplicación "ABALAR MÓBIL" - Nova funcionalidade de comunicación coas familias.

Dende o IES Antonio Fraguas queremos comunicar que xa está dispoñible a aplicación Abalar Móbil para os pais/nais do alumnado do noso centro. Tras varios problemas e incidencias presentadas nas últimas semanas, que retrasaron a implantación desta aplicación, na actualidade xa está totalmente operativa.

ESPAZO ABALAR - Un novo espazo de comunicación coas familias.

Estimados pais/nais: Este ano, e como novidade, ofreceuse a posibilidade de facilitar a comunicación das faltas de asistencia dos vosos fillos e fillas mediante o espazo abalar ou por correo electrónico. Para isto era preciso que nos comunicaran si desexaban recibir esta comunicación por medios informáticos e nos facilitaran unha dirección de correo electrónico. Para completar o proceso é preciso que sigan as seguintes instruccións: