You are here25N contra a violencia machista

25N contra a violencia machista

By encisa - Posted on 24 Novembro 2020

A mellor prevención contra a violencia machista é sempre unha educación que desbote prexuízos e estereotipos de xénero. Desde o IES Antonio Fraguas queremos achegar o noso gran de area para que poidamos deixar de lembrar o 25N, Día contra as violencias machistas. É por iso que nos unimos baixo este lema proposto polo alumnado de 1° de bacharelato B, xa que, como comunidade educativa, compartimos e comprendemos que a base dunha sociedade igualitaria é a coeducación.

Hoxe 25 de novembro, no primeiro recreo, alumnado e profesorado realizaremos unha concentración simbólica no patio para rexeitar todos os tipos de violencia contra as mulleres e en defensa dun mundo xusto e igualitario.

Os lemas que aparecen nos laterais da nosa web foron propostos polo alumnado do centro no concurso organizado pola equipa de igualdade, no que o lema central foi o gañador. (A votación final realizouse na conta de Instagram)

Prazos reclamación CURSO 22-23