Omitir categorías de curso

Omitir cursos dispoñíbeis

Cursos dispoñíbeis

Ponencia y materiales complementarios relativos a las actividades de la biblioteca Carlos Nieto del IES de Ames
Un lugar para almacenar os arquivos do noso proxecto
Autor:
Pablo Nimo Liboreiro

Licencia Creative Commons
Metodoloxía Copyleft en Educación por Pablo Nimo Liboreiro se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 España.
Basada en una obra en http://www.pablonimo.com/aula.

NOTA SOBRE A LICENZA: Permítese un uso comercial excepto dos contidos baseados na obra do INTEF (CC BY-NC-SA):
Licencias relevantes para docentes
Propiedad Intelectual y Derechos de Autor SCORM/AICC
Acceso a recursos abiertos SCORM/AICC

Outros autores da obra colectiva "Creación, reutilización y difusión de contenidos"
De los contenidos y del curso sobre
Creación, reutilización y difusión de contenidos

Jorge Oceja Castanedo
Raúl Luna Lombardi

Pascual Barberán Molina

Revisión de contenidos:
Verónica Viejo Sanz
Mª José Parejo Quirós
Ana Rosales Páez

Coordinación:
Raquel Blaya Andreu

CC-by-nc-sa

Este curso, y sus materiales, se distribuyen con licencia Creative Commons

Instituto Nacional de Tecnologías Educativasy de Formación del Profesorado
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Voici l'aventure de faire un cours bilingue d'Histoire-Géo.
Un curso para o profesorado de Filosofía que queira reflexionar sobre o uso das ferramentas dixitais na aula de Filosofía ao mesmo tempo que desenvolve as súas propias competencias no seu uso
Lugar virtual para a elaboración dos materiais e traballos do proxecto integrado interdisciplinar: Os Petroglifos de Ames.

Materiales para el profesorado

Escriba un pequeno parágrafo que explique en que consiste o curso de forma concisa e atraente.

Aula virtual para el desarrollo de investigaciones filosóficas

Contidos e Materiais de traballo para a realización do curso de Historia da Filosofía de 2ª de Bacharelato

Lugar de encuentro y trabajo para la materia de antropología en el bachillerato.

Iniciación a la investigación en Humanidades y Ciencias sociales

Naming organic compounds

An understanding of vectors is essential for an understanding of physics. A vector is a quantity that has two aspects. It has a size, or magnitude, and a direction. In contrast, there a quantities called scalars that have only size.

Although there are several scalars quantities (mass, time, temperature), we need vectors to explain many physical quantities (velocity, acceleration, force, momentum, moment...)

Physics (from φύσις (physis)  is a Greek theological, philosophical, and scientific term usually translated into English as "nature").  is the science of matter and its motion, as well as space and time —the science that deals with concepts such as force, energy, mass, and charge. As an experimental science, its goal is to understand the natural world.
Chemistry (from Egyptian kēme (chem), meaning "earth" is the science concerned with the composition, structure, and properties of matter, as well as the changes it undergoes during chemical reactions.

Electromagnetism is the physics of the electromagnetic field: a field which exerts a force on particles that possess the property of electric charge, and is in turn affected by the presence and motion of those particles.

First we will study some basic concepts of Electrostatics. Then, we will continue with the electric current and circuits. The last lesson will be focused on the relatioship between electricity and magnetism.

A física (grego φύσισ (phisis), realidade ou natureza) é a ciencia da natureza ou dos fenómenos materiais. Estudia as propiedades da materia, da enerxía, o tempo, o espacio e as súas interaccións (forzas). Neste curso poderás atopar material complementario de axuda para comprender mellor algún dos conceptos da materia de Física en 2º de Bacharelato.

Physics and Chemistry involve the measurement of different properties. At the end of this lesson you should be able to know what is a physical quantity and how to express its measurement.

Curso de grego para 1ºBacharelato

ENGLISH COURSE FOR BILINGUAL STUDENTS
Aula de 1ºy 2ºde bachillerato
DEREITOS E DEBERTES DOS CIDADÁNS DO MUNDO