PREMIOS MELLORES EXPEDIENTES 2017/2018

O pasado día 26, despóis da entrega de notas ao alumnado, o centro tivo o placer de levar a cabo o acto de entrega de Premios aos Mellores Expedientes do Curso 2017/2018 no salón de actos.  No mesmo, 4 alumn@s da ESO e 1 de Bacharelato recibiron un merecido homenaxe pola súa traxectoria al longo de curso que acabamos de rematar.  Ademáis do correspondente diploma, os alumnos recibirón tamén uns vales por xentileza dos establecementos e empresas colaboradoras (E.S. Bazarra, Copistería Fersi, Ler Librerías, Librería Mestura y Cabo Sport) as cales lles queremos agradecer a súa boa disposición na dotación dos premios. O acto contou cas actuacións musicáis de Alexandra Suárez y Alberto Pérez (voz e piano) que interpretaron dous fermosos temas; e a intervención a solo de gaita da nosa recén graduada Irene González Costa, que volveu a deleitarnos coa súa sensibilidade interpretativa.

Os premiados deste curso foron:

1º ESO: Lucía López Ovies

2º ESO: Mateo Pérez Soto

3º ESO: Alejandro Leis Trillo

4º ESO: Andrea Rodríguez Mouzo

1º BACH: Paula Trinidad Leo.

Parabéns a todos eles!

Ao final do acto, tamén se fixo entrega a os gañadores do concurso de Lóxica Matemática organizados ao longo do ano polo departamento de Matemáticas.

Tódolos premiados posando có seu diploma

Alberto y Alexandra en plena interpretación

AdxuntoTamaño
DSC_0567.JPG4.14 MB