LISTADO DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2017/18

Pódese consultar o listado de alumnos e alumnas,procedentes de centros non adscritos, que están admitidos para o vindeiro curso 2017/18 na seguinte ligazón: Listado de admitidos/as

Queremos lembrar que os alumnos e alumnas procedentes de centros adscritos (CEIP Eugenio López e CEIP Santa Eulalia de Dumbría) que reservaron praza no noso centro xa a teñen garantida por dereito.

Dase un prazo de 5 días hábiles, contados a partir da publicación do listado de admitidos, para poder reclamar.

Os Prazos de Matrícula serán:

- Do 25 ao 10 de Julio  para a matrícula Ordinaria.

- Do 1 ao 10 de Setembro para a matrícula Extraordinaria

De tódolos xeitos, estes prazos serán concretados máis adiante, establecendo o centro uns días especificos para a matrícula de cada curso.

Se unha vez finalizado o prazo de matrícula non se houbese formalizado a mesma, darase por decaído o dereito a praza obtida