Tecnoloxía

Repensando as nosas vivendas

Ó longo do confinamento, o alumnado estivo dando unha volta a como mellorar a distribución de espazos e os materiais da súa casa en caso de volveren estar confinados, e mesmo a como podería ter sido mellor construída desde un punto de vista estrutural.

Os vídeos están subtitulados en inglés.

Wisdom Cities

Neste curso 2019/20, o alumnado de 3º estivo traballando sobre as Wisdom Cities ou ecocidades intelixentes. O alumnado tiña que escoller unha cidade modélica no mundo e facer un proxecto sobre ela. O noso obxectivo era facer unha exposición de cartaces e planos interactivos, pero o a COVID non o permitiu. Esta presentación conta como é o proxecto, e achegámosvos ademais imaxes e vídeos de traballo. Cada mapa interactivo estaba acompañado por un poster explicativo e unha memoria técnica con planos, esquema eléctrico, orzamento, folla de procesos e avaliación.

Along 2019/20 scholar year, our 15 year old students were ment to study how ecological and smart cities work following these instructions. They chose a city in the world and they designed an interactive map to show the main spots of each city. Models had a side poster to complement information, and a technical report in which plans, electric scheme, budget and process could be consulted. Also, some students did an oral presentation of their project.

Club de Ciencia: vídeo-resumo subtitulado

Have a look at out Techo reporters explaining the process of builldin a Bioclimatic module (Project: Club de Ciencia, Casiña dos Maios)

الثلج

Mbot (subtitulado)

Un pequeno titorial de uso do robot Mbot feito e subtitulado en clase

Fake News

Feito por: Paula Ramos, Eva, Ángela e Laura de 3ºA.

Este vídeo trata sobre as fake news e é o noso proxecto de tecnoloxía da terceira evaluación.

Esperamos que vos guste. GuiñoGuiño

فوائد AHA

Curta sobre as Fake News

Esta curta foi creada para explicar o impato das Fake News ou noticias falsas na nosa sociedade. فوائد الصبار Este vídeo foi realizado durante o club do Antifás polos alumnos e alumnas: Alicia Piñeiro Muñiz, Aitana Lojo Romero, Brais Godón Vázquez e Lucía Fernández Casais de 3ºD e por Rubén Pérez de 4ºA.  A traducción estivo da man de Alicia Piñeiro e Lucía Fernández. Esperemos que vos guste.