NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTITUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Resultado eleccións Consello Escolar 2018

No documento adxunto tedes os resultados das votación a Consello Escolar 2018

Campaña solidaria de recollida de alimentos e xoguetes

A partir de hoxe e ata final de ano colabararemos na campaña organizada por Protección Civil de recollida de alimentos e xoguetes. Animádevos a participar!

Actividade sobre o emprendemento

O día 19 de novembro desenvolveuse unha actividade sobre emprendemento á que asistiros os alumnos de 2º curso dos ciclos formativos.

Baixo o título “A actividade emprendedora como chave para o teu futuro”, dentro do programa Eduemprende da Consellería de Educación, dúas personas que deron o salto do traballo asalariado ao traballo autónomo,  explicáronlle aos alumnos a súa experiencia como  emprendedores, facendo fincapé non só nos logros, senón tamén nas dificultades que atoparon ao longo deste camiño.

Resolución da asignación das bolsas de mobilidade

Nos arquivos adxuntos tedes as actas coa resolución das asignacións a profesorado e alumnado

Camiñar para coñecer, coñecer para conservar

As nosas actividades teñen premio. Aldara Nóvoa, que fixo o seu máster de profesorado no noso Centro, preparou o seu traballo de final de máster sobre a importancia que teñen as saídas ao campo na materia de Bioloxía e Xeoloxía. O curso pasado acompañou ao alumnado de 1º ESO e profesorado nunha Saída Didáctica ao Courel programada dentro da campaña: “Camiñar para coñecer, coñecer para conservar”.  Agora acaba de contar esta experiencia no XXXIII Congreso da Enciga que se celebrou os días 15,16 e 17 de novembro en Lalín. Felicitacións para Aldara.

Día da Ciencia en Galego 2018

E un ano máis celebramos o Día da Ciencia en Galego no noso IES. A UE declarou o ano 2018 como o Ano do Patrimonio Cultural Europeo. No noso Centro celebramos a Arquímedes como un dos máis grandes científicos europeos de todos os tempos. Celebramos os seus descubrimentos en Física e Matemáticas que cambiaron a historia destas ciencias.

Podedes ver todas as fotos da exposición no noso facebook e tamén aparecemos na páxina oficial dos organizadores: http://www.cienciaengalego.org

Rómpese o Ártico

O alumnado de 3º ESO visitou a exposición: “Rómpese o Ártico”. Alí aprendemos acerca das características físicas e biodiversidade dun dos ecosistemas máis singulares do planeta, así como da súa influencia no clima global. Ademais a exposición tivo sorpresa xa que o guía foi un antigo alumno do Centro que tamén fixo o seu máster de profesorado con nós. Grazas Diego, polas túas ensinanzas e noraboa.